تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
5
مسئول برنامه ریزی و کنترل تعمیرات و دبیر شورای ورزش شرکت گاز خوزستان:

مسابقات فوتسال جام سردار‌ دل ها با برتری تیم منابع انسانی به پایان رسید

  • کد خبر : 5709
  • 25 دی 1400 - 9:26
مسابقات فوتسال جام سردار‌ دل ها با برتری تیم منابع انسانی به پایان رسید
مسابقه نهایی فوتسال جام شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان، اعضای هیات مدیره و اعضای هیات رئیسه بین دو تیم منابع انسانی و منتخب اداره گاز ایذه و باغملک برگزار شد و با قهرمانی تیم منابع انسانی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، ایمان باورصاد مسئول برنامه ریزی و کنترل تعمیرات و دبیر شورای ورزش این شرکت عنوان کرد: مسابقات فوتسال جام سردار دل ها با حضور ۱۸ تیم و در مدت دو ماه در سالن ورزشی شهدای گاز خوزستان برگزار شد که در پایان ۴ تیم منابع انسانی، منتخب ایذه و باغملک، مهندسی و بهبهان به نیمه نهایی راه یافتند.

دبیر شورای ورزش اظهار داشت: بازی نهایی بین دو تیم منابع انسانی و منتخب ایذه و باغملک با حضور داور بین المللی علی پور افشار و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر ۱ تیم منابع انسانی خاتمه یافت و نیمه دوم با گل دیگری از منابع انسانی با نتیجه ۳ بر ۱ به پایان رسید.

باورصاد تصریح کرد: ۳ گل تیم منابع انسانی را سعید جمعه زاده به ثمر رساند و تک گل تیم منتخب ایذه و باغملک را احمد اسدی وارد دروازه کرد.

ایمان باورصاد گفت: در پایان این مسابقات ضمن تقدیر از داوران و تیم‌های اول تا سوم، از سید یاسین موسوی به عنوان بهترین بازیکن، صالح شهریاری به عنوان بهترین دروازه‌بان و رسول بهمئی به عنوان برترین مربی تقدیر و جوایز ارزنده ای اهدا شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.