4

برگزاری جلسه شورای راهبری حراست مناطق نفت‌خیز جنوب در شرکت آغاجاری

  • کد خبر : 5739
  • 25 دی 1400 - 11:01
برگزاری جلسه شورای راهبری حراست مناطق نفت‌خیز جنوب در شرکت آغاجاری
این نشست در روز چهارشنبه مصادف با ۲۲ دیماه با حضور حسین داودی عهده دار تمشیت حراست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و روسا و کارشناسان حراست شرکت های تابعه با هدف بررسی چالش ها و تنگناهای حراست ها و همچنین تبادل اطلاعات و نظرات برگزار گردید.

در این جلسه رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح شاخص های موثر بر موفقیت وارتقای سازمان حراست در صنعت نفت،اظهار داشت: پرداختن به تکالیف صیانتی با اتخاذ سیاستهای راهبردی و نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری،شجاعت،تعهد،پاکدستی و مهارت اندوزی در سازمان میسر میگردد .لذا از این رهگذر میتوان ،ارتقا و رشد سازمانی در حوزه های مختلف،فیزیکی،پرسنلی،قضایی،پشتیبانی،الکترونیک،IT بطور موازی را متوقع بود .

مهندس اله مراد کمائی افزود:

چنین ساختار منسجمی در حراست شرکت نفت و گاز آغاجاری سبب گردید در راستای امنیت پایدار جهت استمرار تولید ایمن ، برخورد با سارقین و معارضین،اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه و سایر ناهنجاریهای درون و برون سازمانی که منافع شرکت را به مخاطره می انداخته است تمهیدات خاصی صورت بگیرد، لذا اتخاذ رویکرد جهادی باعث گردید سازمان حراست نفت آغاجاری با چابک سازی و حفظ و ارتقا توانمندی در سال گذشته به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در میان حراست های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزیده شود.

در ادامه مهندس داودی عهده دار تمشیت حراست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن تبریک به مجموعه حراست شرکت آغاجاری بعنوان حراست برتر مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان کرد: آسیب شناسی و ارائه راهکار مناسب در برابر تهدیدات یکی از وظایف حراست است که همکاران می بایست نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مهندس داودی حرکت به سمت حراست الکترونیک و یکپارچه سازی و ساماندهی قرار دادهای منابع انسانی حراست وآموزش های تخصصی ارکان حراست را بعنوان برنامه های آتی عنوان کرد .

در ادامه این نشست روسا و کارشناسان حراست های ستاد و شرکت های تابعه به ارائه نظرات کارشناسی در خصوص مشکلات و چالش ها مطرح کردند.

در پایان این نشست مهندس داودی با اهدا لوح تقدیر به رئیس حراست شرکت آغاجاری از کسب رتبه برتر این شرکت در بین شرکت های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.