5

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به زادگاه نفت می روند/ سفری در اوج نارضایتی کارکنان صنعت نخست کشور

  • کد خبر : 5864
  • 02 بهمن 1400 - 11:34
اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به زادگاه نفت می روند/ سفری در اوج نارضایتی کارکنان صنعت نخست کشور
خبرگزاری مجلس اعلام کرد اعضای کمیسیون انرژی مجلس روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری بازدید از تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی و سدهای مسجد سلیمان را در دستور کار دارند .

سفر اعضای کمیسیون انرژی به مسجدسلیمان در حالی صورت می گیرد که در چند ماه گذشته اعضای کمیسیون انرژی مجلس  چندین سفر به مناطق عملیاتی جنوب (تأسیسات پارس جنوبی ، لاوان و …) داشتند !!! و از نتایج این سفرها اطلاعی در دست نیست .

این سفرها در حالی انجام می شود که در میان کارکنان صنعت نفت اعم از رسمی ، قراردادی و ارکان ثالث ، نارضایتی های زیادی در خصوص تبعیض در شیوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت بابرخی وزارت خانه ها ، تعدیل مدرک تحصیلی و همچنین تفاوت فاحش میان کارکنان رسمی و غیر رسمی صنعت نفت وجود دارد و علیرغم اعتراضات متعدد صنفی که به صورت های فیزیکی و حضوری در جلوی مجلس یا ساختمان اصلی شرکت های فرعی وزارت خانه و همچنین فضای مجازی انجام گردیده از سوی نمایندگان کمیسیون انرژی که کمیسیون تخصصی و مرتبط با صنعت نفت است هیچگونه پیگیری و اقدام موثر منتهی به نتیجه ای صورت نگرفته و قاطبه ی کارکنان صنعت نفت از نمایندگان این کمیسیون به شدت ناراضی و گلایه مند هستند . با این تفاسیر، جای سئوال است که آقایان نماینده !!! ، صنعت نفت و کارکنان نفت در انتظار نتایج این سفرها هستند ؛ پس بگویید نتیجه و دستاورد این سفرها که هزینه آن از جیب ملت می رود تاکنون چه بوده است؟

آیا دیدن محل کار و فعالیت پرسنل عملیاتی نفت در سفرهای گذشته از نزدیک باعث شد که در صحن علنی مجلس از حق و حقوق پرسنل نفت دفاع کنید؟؟!؟!چه برنامه ای برای دفاع از حقوق و مزایای پرسنل نفت در سال ۱۴۰۱ دارید؟ پاسخگو باشید لطفاً چون تا پایان عمر دوره نمایندگی شما زمان زیادی نمانده و در موعد انتخابات است که روی رجوع به کارکنان زحمت کش این صنعت را برای کسب رأی نخواهید داشت .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.