تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
7
معاون راهبری تولید برق حرارتی در بازدید از نیروگاه افق ماهشهر :

تسریع در اجرای واحد های بخار نیروگاه افق ماهشهر از رویکردهای شرکت برق حرارتی است

  • کد خبر : 5991
  • 06 بهمن 1400 - 10:17
تسریع در اجرای واحد های بخار نیروگاه افق ماهشهر از رویکردهای شرکت برق حرارتی است
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در این بازدید که با حضور ناصر اسکندری معاون راهبری تولید حمیدرضا عظیمی و مدیران صنعت برق حرارتی استان خوزستان همراه بوده و روند رفع چالش‌های فنی و عمرانی و سطح آمادگی تولید این نیروگاه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید که با ارائه گزارش از سوی منصور نعیمی مدیرعامل شرکت تولید برق رامین و فضل الله خادمی مدیر نیروگاه گازی افق ماهشهر همراه بود تسریع در احداث و راه اندازی واحد های بخار، بهسازی زیرساخت ها و سازه های صنعتی و عمرانی، رفع موانع اداری و مجوزات قانونی جهت حضور هدفمند در بازار انرژی و رفع چالشهای فنی مورد بررسی قرار گرفت.
ناصر اسکندری معاون راهبری تولید نیز با اشاره به اهمیت این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع مستقر در جنوب شرق خوزستان بر رفع چالش‌ها و هماهنگی بیشتر بخش های مختلف شرکت تخصصی برق حرارتی و شرکتهای پیمانکار طرف قرارداد تاکید نمود . وی ضمن تقدیر از عملکرد این نیروگاه در تولید انرژی برق مورد نیاز مردم، احداث و راه اندازی واحد های بخار این نیروگاه را از برنامه‌های شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی دانست و اظهار داشت با احداث این واحدها شاهد تقویت شبکه برق خوزستان و ارتقاء سطح خدمت رسانی این نیروگاه به مردم و صنایع مستقر در این شهرستان خواهیم بود.
بررسی زیرساختها و حضور در واحدهای تولیدی و اتاق فرمان از دیگر محورهای این بازدید بود.
لازم بذکر است نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=5991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.