5

تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات

  • کد خبر : 6212
  • 19 بهمن 1400 - 11:37
تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات
مهلت شرکت در آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ مجددا تا ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه جاری تمدید شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که پیرو اطلاعیه های مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ و مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ و با توجه به اعلام دیوان محاسبات کشور مبنی بر اضافه شدن ردیف (۷) به شرایط اختصاصی آزمون مذکور، ضمن اصلاح شرایط اختصاصی آزمون، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

پیش از این، ۱۶ و ۱۸ بهمن ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون در نظر گرفته شده بود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام کند، بر این اساس متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۶ بهمن می توانستند در این آزمون ثبت نام کنند که به دلیل اضافه شدن ردیف (۶) به دفترچه این مهلت تا روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه تمدید شد.

متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار ریال نسبت به دریافت سریال ثبت‌نامی اقدام و سپس با مراجعه به بخش مربوطه در آزمون ثبت نام کنند.

باتوجه به اصلاحیه اعلام شده، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه، ۱۶ اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون نیز در روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان به صورت غیرمتمرکز و منطقه‌ای برگزار می شود.

صدور کارت شرکت در استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ به منزله تائید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اعلام قبولی اولیه در آزمون، توسط دیوان محاسبات کشور بررسی خواهد شد.

کارنامه آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ و فهرست پذیرفته شدگان در آزمون (سه برابر ظرفیت نهایی پذیرفته شده) تا ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت پس از تطبیق مدارک و تکمیل پرونده، طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه تخصصی خواهند شد.

افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند، می بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یک ماه نسبت به ارائه استعفانامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فرآیند استخدامی حذف می‌شوند.

چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز شود متقاضی اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع کرده، استخدام فرد باطل شده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. پس از پذیرفته شدن و نهایی شدن مراحل استخدام، انتقال از استان محل قبولی به استان های دیگر به مدت ۵ سال امکان پذیر نیست.

در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول شماره ۱ اطلاعیه ای که در روز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها، مدارک معادل یا مقطع تحصیلی بالاتر یا پایین تر امکان پذیر نیست.

قبولی در آزمون کتبی به هیچ وجه به منزله بکارگیری قطعی نیست، بلکه قبولی نهایی پس از کسب حد نصاب نمره و پذیرش در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، گزینش و انجام مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح است. لازم به تاکید است گزینش نهایی از بین متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد گرفت.

بر اساس اعلم سازمان سنجش اموزش کشور ، شرایط اختصاصی استخدام در دیوان محاسبات شامل موارد ذیل است:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ می‌باشد).

تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس می‌بایست یکی بوده و یا یکی از رشته‌های ذکر شده همان شغل در این فراخوان باشد.

۲- داشتن حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای مقطع کارشناسی ( از تاریخ ۷۰/۱۲/۱۹ به بعد)

۳- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد ( از تاریخ ۶۷/۱۲/۱۹ به بعد)

۳- داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تمام برای مقطع دکتری (از تاریخ ۶۵/۱۲/۱۹ به بعد)

۴- مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌گردد.

۵-گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تائیدیه های مربوط به سهمیه های قانونی، می بایست حداکثر تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تائیدیه ها در روز تطبیق مدارک ارائه شود.

۶- سابقه خدمت متقاضیانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی به خدمت اشتغال داشته اند به حداکثر سن آن ها اضافه می گردد.

۷-وفق بند (الف) ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند یک سال تا حداکثر پنج سال به حداکثر سن متقاضیان ثبت نام اضافه می گردد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.