2

هیأت رییسه انجمن صنفی شرکت های خدماتی مسجدسلیمان انتخاب شد

  • کد خبر : 6312
  • 26 بهمن 1400 - 22:03
هیأت رییسه انجمن صنفی شرکت های خدماتی مسجدسلیمان انتخاب شد
با برگزاری انتخابات داخلی در محل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، اعضای هیأت رییسه انجمن صنفی شرکت های خدماتی مسجدسلیمان انتخاب و تعیین شدند .

در این آیین که با حضور و نظارت آقایان اشرفپور معاون و بیرگانی مسئول برگزاری انتخابات صنفی اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد آقایان سید امید احمد پوری به عنوان رییس هیأت مدیره – مراد بهادری به عنوان نایب رییس هیأت رییسه – مظفر اسدپور به عنوان دبیر و خزانه دار و نجات علی کریم پور به عنوان بازرس با رأی حاضرین واجد شرایط برای مدت ۳ سال تعیین و انتخاب شدند .

انجمن صنفی شرکت های صنفی مسجدسلیمان در سال ۱۳۸۴ تأسیس گردیده و در امر برگزاری دوره های آموزشی ، افزایش سطح دانش و صدور گواهی نامه تعیین صلاحیت کار و تعیین صلاحیت ایمنی پیمانکاران فعالیت مستمر و جدی دارد .

مشارکت در کمیسیون های حل اختلاف بین کارفرمایان و پیمانکاران – راهنمایی شرکت های خدماتی جهت طبقه بندی مشاغل کارگاه و سایر اموری که به اصلاح آن موثر است – تشکیل صندوق ها و موسسه های اعتباری تضمینی و تضمینی صنفی – حفظ حقوق و منافع قانونی و مشروع و مشترک کلیه شرکت های خدماتی از دیگر وظایف این انجمن می باشد .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.