2

بهره مندی ۵ منطقه خوزستان از شبکه ارتباطی سیار پرسرعت

  • کد خبر : 6395
  • 01 اسفند 1400 - 9:02
بهره مندی ۵ منطقه خوزستان از شبکه ارتباطی سیار پرسرعت
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت که پنج منطقه در استان از شبکه ارتباطی سیار پرسرعت بهره مند شدند.

رحیم فلاح زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما  بیان کرد: با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل سه بر سایت روستایی سرله، سه روستای بخش میداوود شهرستان باغملک از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شدند.

وی گفت: به منظور کاهش شکاف دیجیتالی بین روستاها و شهرها، عملیات توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای بخش میداوود شهرستان باغملک انجام گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: تکنولوژی نسل سه بر روی سایت روستایی سرله نصب و راه اندازی شد و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول با نصب سایت پر سرعت جدید در لالی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی سایت جدید در شهر لالی، پوشش شبکه ارتباطات سیار در این شهرستان توسعه و افزایش یافت.

وی گفت:  به منظور تقویت شبکه و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان همراه اول در شهرستان لالی و همچنین رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در نقاط کور، سایت همراه اول در بلوار محلاتی لالی با تکنولوژی ۲G, ۳G و ۴G نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده افزود:  این سایت یک صد و سومین سایت از پروژه فاز هشت توسعه شبکه ارتباطی همراه اول است که در شهرستان لالی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اجرای پروژه توسعه شبکه همراه اول در صفی آباد دزفول با نصب و راه اندازی دکل پر سرعت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین گفت که  به منظور ارائه خدمات و پوشش هر چه بیشتر و بهتر شبکه ارتباطی همراه اول در شهر صفی آباد دزفول، سایت پر سرعت جدید نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده ادامه داد:  برای رفع نقاط کور و توسعه و تقویت پوشش آنتن دهی، سایت پر سرعت شهری جدید در صفی آباد نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: بر اساس این گزارش تکنولوژی های نصب شده بر روی این سایت جدید از نسل ۲G, ۳G و ۴G است که ضمن گسترش پوشش آنتن دهی، مشترکان همراه اول از خدمات دیتایی مبتنی بر شبکه همراه را با سرعت های بالاتر را تجربه خواهند کرد و اطلاعات دیتایی خود را با سرعت مطلوب تبادل می کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.