5

کسب ۱۱ نشان طلا، نقره و برنز توسط فرنگی کاران خوزستانی در جام تختی

  • کد خبر : 6512
  • 08 اسفند 1400 - 10:31
کسب ۱۱ نشان طلا، نقره و برنز توسط فرنگی کاران خوزستانی در جام تختی
سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: فرنگی کاران خوزستانی با کسب ۱۱ نشان طلا، نقره و برنز بار دیگر نشان دادند که خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است.

رمضان جمالپور  در خصوص رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور تمام مدعیان کشتی فرنگی ایران و تیم های ارمنستان و تونس در اهواز برگزار شد که شاهد اتفاقات خوشایندی برای کشتی فرنگی خوزستان بودیم.

وی افزود: همانگونه که پیش بینی کرده بودیم مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و با توجه به حضور کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، همه آمده بودند تا شایستگی های خود را ثابت کنند.

سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: نمایندگان استان خوزستان مثل همیشه با درخشش کم نظیر خود در مجموع صاحب پنج نشان طلا ، سه نقره و سه برنز شدند و در قهرمانی ایران نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: در این پیکارها مهدی محسن نژاد، ایمان محمدی، سیددانیال سهرابی، رسول گرمسیری و امین قاسمی منجزی از خوزستان صاحب گردن آویز طلا شدند، همچنین محمد حسینوند پناهی، امین کاویانی نژاد و علی شریفی نشان نقره و پویا دادمرز، شاهین بداغی مفرد و پارسا نظری صاحب مدال برنز شدند.

جمالپور گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا مسابقات به بهترین نحو و در سطح بین المللی برگزار شود که خوشبختانه از این بابت سربلند شدیم البته جا دارد از کمک های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون کشتی نیز تشکر کنم.

وی افزود: برنامه های بسیاری برای کشتی خوزستان داریم و تلاش بر این است که در تمامی فصول سال شاهد میزبانی های متعدد در استان باشیم تا علاوه بر گسترش این رشته در تمام شهرها، باعث انگیزه بیشتر کشتی گیران شویم.

سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: ۱۳ اسفندماه میزبان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان هستیم که یک رویداد مهم به شمار می رود و امیدوارم در آنجا نیز درخشان ظاهر شویم.

وی افزود: کشتی گیران خوزستانی در رده های پایه همواره جزو برترین های کشور بوده و بارها در میادین بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کردند. کشتی گیران استان قطعا در این رقابت ها از آمادگی بالایی برخوردار بوده و به دنبال کسب موفقیت هستند.

جمالپور گفت: یکی از برنامه های ما توسعه کشتی آزاد بوده و بنا داریم این رشته را در استان احیا کنیم. ما در کشتی فرنگی حرف های بسیاری برای گفتن داریم و باید در بخش آزاد نیز اقدامات موثری انجام دهیم.

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای چهارم تا ششم اسفندماه در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید همچنین تیم های ارمنستان و تونس دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.