4

گرد و خاک در آبادان به بیش از ۴۶ برابر حد مجاز رسید

  • کد خبر : 6595
  • 13 اسفند 1400 - 12:49
گرد و خاک در آبادان به بیش از ۴۶ برابر حد مجاز رسید
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و خاک در هوای آبادان و خرمشهر در ساعت ۹ صبح امروز به ترتیب بیش از ۴۶ و ۴۵ برابر حد مجاز رسیده است.

شهریار عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امروز در خوزستان، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۹ امروز (۱۳ اسفندماه) میزان ذرات ریزگردها در هوای آبادان ۶۹۷۵ و خرمشهر ۶۸۰۳ میکروگرم در مترمکعب بوده است.

مدیرروابط عمومی  اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت ذرات گرد و غبار در شادگان ۵۴۰۲، سوسنگرد ۴۴۴۲، اهواز ۲۲۱۲، شوش ۱۳۰، اندیمشک ۱۱۴، بهبهان ۷۶، رامشیر و بندر امام (ره) ۶۸، شوشتر ۷۸، گتوند ۶۶، ماهشهر ۶۳ و ایذه ۵۱ میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، میزان غلظت گرد و خاک در هوای آبادان و خرمشهر در ساعت ۹ صبح امروز به ترتیب به بیش از ۴۶ و ۴۵ برابر حد مجاز رسیده است.

عسگری گفت: غلظت گرد و غبار در شادگان نیز به بیش از ۳۵ برابر حدمجاز، سوسنگرد بیش از ۲۹ برابر و اهواز به بیش از ۱۴ برابر حد مجاز رسیده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.