4
چگونه یک گوشی سامسونگ خوب بخریم؟

راهنمای خرید گوشی سامسونگ

  • کد خبر : 6655
  • 17 اسفند 1400 - 21:35
راهنمای خرید گوشی سامسونگ
اعتماد و رضایت کاربران موجب شده که مردم موقع خرید، برند سامسونگ را در اولویت قرار دهند. علاوه‌بر رضایت و قدمت این برند، خدمات پس از فروشی که به کاربران ارائه می‌دهد، یکی دیگر از علت‌های محبوبیت این برند است که نگرانی مردم را رفع کرده است. نکته‌ای که وجود دارد، تنوع بالای این برند در گوشی است که خریداران را سر‌در‌گم می‌کند و نمی‌دانند که باید کدام را بخرند. در خرید گوشی هوشمند، از‌جمله خرید گوشی سامسونگ، راهنمای خرید موبایل می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. پس با دانستن ویژگی هر‌کدام، می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود بهترین گوشی را خریداری کنید.

با هزینه کم بهترین گوشی را بخرید!

از آن‌جایی که امروزه اکثر کار‌ها با گوشی انجام می‌شود، ما نیز مجبور هستیم یک گوشی هوشمند تهیه کرده و از تکنولوژی بی‌بهره نمانیم. درست است قیمت گوشی‌های همراه گران شده و ممکن است خیلی از افراد نتوانند گوشی دلخواه خود را تهیه کنند. گلکسی A02 یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. یکی از مزیت‌های اصلی آن، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. با چیپست مدیاتک MT6739W شما قادر خواهید بود اپلیکیشن‌های ساده و سبک را اجرا کنید. دوربین اصلی آن ۲گانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. وزن این گلکسی ۲۰۶ گرم و قیمت آن کمتر از ۳ میلیون است.

اگر بخواهید کمی بیش‌تر هزینه کنید، گلکسی M12 بهترین انتخاب است؛ برای افرادی که به دنبال نمایشگر ۹۰HZ با قیمت ارزان هستند. علاوه‌بر نمایشگر عالی، از دوربین ۴‌گانه شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین دارای باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مجهز به حسگر اثر‌انگشت است. وزن این گوشی ۲۱۲ گرمی است که شاید از نظر بعضی کاربران وزن بالایی باشد. قیمت آن حدودا ۴ میلیون تومان است که البته به دلیل نوسان و تغییر قیمت، نمی‌توان قیمت دقیق برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ به‌صورت دقیق، بهتر است همان روز قیمت‌ها را چک کنید.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ

بررسی گوشی گلکسی A52s 5G

گلکسی A52s 5G حرفی برای گفتن دارد!

گوشی‌های سری A به دلیل امکانات خوب و کاربردی و قیمت مناسب، جایگاه ویژه‌ای از نظر کاربران در سراسر دنیا پیدا کرد. گوشی‌های سری A از گوشی‌های میان‌رده برند سامسونگ است که توجه ویژه‌ای به آن شده است. یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که میان‌رده‌ای کامل است، گلکسی A52s 5G است. این گوشی قدرتمند میان‌رده شامل چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G، اسپیکر استریو و گواهینامه IP67( نشان‌دهنده مقاومت در زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه) است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این گوشی نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر‌امولد با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰HZ است که جلوه بسیار خوب و جذابی برای شما خواهد داشت. به عبارت دیگر، از مزایای این گوشی می‌توان به دوربین با‌کیفیت، پردازنده مطلوب، نمایشگر سوپر‌امولد با نرخ رفرش ۱۲۰HZ و ۸۰۰ نیت و گواهی IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. تنها نکته‌ای که وجود دارد، این است که ممکن است بدنه پلاستیکی و سرعت نسبتا پایین شارژ از نظر برخی کاربران جالب نباشد.

در‌نهایت این گوشی سامسونگ در رنج قیمتی ۱۰ میلیون( حدودا ۹ میلیون) یک دستگاه قابل اعتماد است و می‌توانید با‌اطمینان اقدام به خرید A52s کنید. این گوشی برای تمام کسانی‌که یک گوشی کامل با قیمت نسبتا مناسب می‌خواهند، انتخاب مناسبی است.

گلکسی M62 جایگزینی برای گلکسی M51

اسفند سال گذشته کمپانی سامسونگ، گوشی گلکسی M62 خود را به‌عنوان جایگزینی برای گلکسی M51 روانه بازار کرد. این گوشی از چیپسیت قدرتمند Exynos 9825 برخوردار است؛ چیپسیتی که به هنگام عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت ۱۰ یک تراشه پرچم‌دار بود. از ویژگی‌های اصلی این میان‌رده قدرتمند می‌توان به باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع ۲۵ واتی، دوربین اصلی ۳‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی در کنار فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین می‌توان رم و حافظه داخلی ۸٫۱۲۸ و ۸٫۲۵۶ و حسگر اثر‌انگشت این گوشی را از ویژگی‌های خوب این گوشی بر‌شمرد. نمایشگر این گوشی سوپر‌امولد، ولی بدون پشتیبانی از نرخ رفرش بالا است. با در نظر گرفتن تمام این ویژگی‌ها می‌توانید به درستی تصمیم بگیرید که این گوشی به درد شما می‌خورد یا خیر.

گلکسی S21+5G یا گلکسی S21 اولترا؟

شاید اسم این دو مدل پرچم‌دار سامسونگ را زیاد شنیده باشید، اما با ویژگی‌های جزئی هیچ‌کدام به‌صورت دقیق آشنا نباشید. با بررسی این دو مدل پرچم‌دار می‌توانید به‌راحتی مدل مد‌نظر خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. گوشی گلکسی S21+5G مجهز به اگزینوس ۲۱۰۰ و در برخی دیگر اسنپدراگون ۸۸۸ است. نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع دینامیک امولد ۲x با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰HZ دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی‌ها دوربین بسیار خوب و با‌کیفیت آن است؛ دوربین اصلی ۳‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی. باتری این گوشی ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و وزن ۲۰۰ گرم می‌باشد که تقریبا سنگین است. همچنین قیمت این گوشی در رنج ۲۵ میلیون است.

گوشی S21 اولترا یکی از پیشرفته‌ترین و با‌قابلیت‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ است. این گوشی تنها گوشی سری اس ۲۱ است که از یک نمایشگر امولد ۲X با کیفیت ۱۴۴۰P برخوردار است. مزیت این گوشی به یک مورد ختم نمی‌شود، بلکه دوربین اصلی ۳‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه آن است. وزن این گوشی بالا و ۲۲۷ گرم و قیمت آن در رنج ۳۰ میلیون است. در‌نهایت، مشخص است که  اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا انتخاب بهتری است.

برای تهیه و اطمینان از خرید موبایل کدام فروشگاه را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید هر گوشی یک‌سری ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد که کاربران را مجذوب خود می‌کند. در انتخاب گوشی نباید صرفا گول ظاهر یک گوشی را خورد، بلکه چیزی که باید مد‌نظر قرار بگیرد، نیاز شما است؛ اینکه چه هدفی از خرید این گوشی دارید، مهم است. ممکن است یک نفر گیمر باشد ولی یک نفر عکاس حرفه‌ای؛ طبیعتا برای یکی سخت‌افزار و برای دیگری دوربین مهم‌ترین اولویت خرید است. پس مشخص شد که افراد باید راهنمای خرید موبایل را در نظر داشته و با‌توجه به نیاز خود، بهترین گوشی سامسونگ یا برند‌های دیگر را انتخاب کنند. رایمندهمراه در حوزه خرید و فروش موبایل سابقه‌ای چندین ساله دارد که با مشتری‌مداری و قیمت مناسب رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. متخصصان این مجموعه از ابتدا تا انتهای خرید کنار شما هستند و با مشاوره رایگان شما را در انتخاب صحیح راهنمایی می‌کنند. به دلیل متغیر بودن قیمت‌ها نمی‌توان قیمت دقیق را ارائه داد؛ با در نظر گرفتن این موضوع، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت  و خرید گوشی شیائومی، سامسونگ و یا برند‌های دیگر به سایت این فروشگاه به آدرس www.raymandtel.com  مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.