تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4

فکری: نفت مسجدسلیمان باید به چه کسی نامه بدهد/ امیدوارم داوری بازی با پرسپولیس تحت تاثیر دربی نباشد

  • کد خبر : 6736
  • 19 اسفند 1400 - 20:13
فکری: نفت مسجدسلیمان باید به چه کسی نامه بدهد/ امیدوارم داوری بازی با پرسپولیس تحت تاثیر دربی نباشد
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس و ارتقای جایگاه خود در جدول بکار می‌گیریم.

به گزارش ایرنا محمود فکری پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مسجدسلیمان اظهارداشت: مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی داریم که از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد.

وی افزود: سال‌ها در تیم ملی با یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و داود فنایی هم بازی بودیم و درون زمین رقابت زیبایی داشتیم؛ امیدوارم بازی فردا یک رقابت خوب و بدون مشکلی باشد تا تماشاگران لذت ببرند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مقابل پرسپولیس بازی سخت و سنگینی داریم، گفت: بازی‌های خوبی در هفته‌های اخیر ارائه داده و روند خیلی خوبی را پیش گرفته‌ایم همچنین در ۲ مسابقه گذشته توانستیم امتیاز بگیریم.

وی افزود: امیدواریم روند خوبمان ادامه داشته باشد و بازیکنانمان با همان انگیزه و آرامش وارد زمین شوند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

فکری درخصوص نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون درخصوص داوری‌های لیگ گفت: پرسپولیس به سازمان لیگ و کمیته داوران برای بحث داوری نامه زده است اما سوال اینجا است که ما باید به چه کسی نامه بدهیم؟ در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری به ضرر نفت مسجدسلیمان بوده و از این بابت خیلی متضرر شده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیدار فردا پیش بازی دربی پایتخت است، امیدوارم تحت‌الشعاع آن مسابقه قرار نگیرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان اظهارداشت: در داوری اشتباه وجود دارد اما امیدوارم که آقای علی صفایی و همکارانش اشتباهی نکنند تا تیمی از این طریق امتیاز بگیرد.

وی در مورد غایبان تیمش برای بازی با پرسپولیس گفت: اگرچه برخی بازیکنان مان مصدوم هستند اما مشکل خاصی نیست و تقریبا همه را در اختیار داریم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی  مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.