3

بهره مندی ۳ شهرستان خوزستان از تلفن ثابت پیشرفته و اینترنت همراه

  • کد خبر : 6829
  • 24 اسفند 1400 - 9:47
بهره مندی ۳ شهرستان خوزستان از تلفن ثابت پیشرفته و اینترنت همراه
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سه شهرستان خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت و اینترنت همراه پرسرعت بهره مند شدند.

رحیم فلاح زاده  در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: با نصب ۲ دستگاه کافوی نوری جدید و پیشرفته در مرکز تلفن آزادگان شبکه تلفن ثابت در شهرستان امیدیه ارتقا یافت.

وی گفت: به منظور توسعه شبکه تلفن ثابت و ارائه خدمات نوین ارتباطی و با هدف بررسی و رفع نواقص شبکه تلفن ثابت در شهرستان امیدیه پروژه نصب کافوی پیشرفته نوری در این شهرستان تعریف شد.

فلاح زاده با اشاره به توسعه شبکه نسل جدید تلفن ثابت در این شهرستان ادامه داد: ۲ دستگاه کافوی نوری جدید ۱۲ و ۱۳ در این شهرستان نصب و راه اندازی شده و جایگزین کافوهای مسی گردیده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: از مزایای این تجهیزات کافوی نوری جدید و پیشرفته، می توان به حداقل رسیدن خرابی تلفن ها، اینترنت با پهنای باند بالا و در نتیجه بهره مندی مشترکان تلفن ثابت با سرعت بالاتر و پایداری ارتباطات و خدمات نوین ارتباطی نام برد.

 توسعه شبکه  تلفن ثابت با نصب تجهیزات فنی نسل جدید در ایذه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: توسعه شبکه تلفن ثابت با نصب تجهیزات فنی پیشرفته کافوهای نوری در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) شهرستان ایذه عملیاتی شد.

فلاح زاده اظهار داشت: ۹ دستگاه کافوی نوری G pon در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) شهرستان ایذه، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: کافوهای پیشرفته نوری جدید در مناطق مختلف شهرستان ایذه از جمله گنجشکگیر شهرک جانبازان، روضه الزهرا، سرقنات، بلوار چویل، انتهای خیابان حافظ جنوبی، خیابان های محمد رسول الله و شهید باقری که تحت پوشش کافوهای نوری قدیم و مسی بودند، جایگزین و نصب و راه اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با  نصب و راه اندازی و برگرداندن ۲ کافوی نوری جدید و همچنین با نصب کامل و اتمام این عملیات و جایگزینی کافوهای نوری به جای مسی در سال آتی، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در مناطق جدید الاحداث و فاقد امکانات فنی شبکه  امکان پذیر خواهد شد.

شهرستان ایذه و توابع بیش از ۳۵ هزار تلفن ثابت  منصوبه دارد.

نصب و راه اندازی تجهیزات کافوی نوری طبق برنامه ای مدون درسطح استان توسط کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان در حال انجام است.

بهره مندی پنج روستای شوش از اینترنت پر سرعت همراه اول

فلاح زاده ادامه داد: با توسعه زیر ساخت ها و تقویت شبکه ارتباطات سیار با نصب تجهیزات فنی ارتقای تکنولوژی ۳G بر روی سایت روستایی میان آب، پنج روستا از توابع  شهرستان شوش، از اینترنت پر سرعت برخوردار شدند.

وی گفت: در ادامه پروژه توسعه ارتباطات سیار استان به منظور ایجاد توازن ارتباطی بین روستاها و شهرها وبه منظور برخورداری روستاییان از دیتای پر سرعت شبکه همراه  عملیات توسعه و بهینه سازی شبکه ارتباطی همراه با نصب تجهیزات ارتقای تکنولوژی ۳G بر روی سایت روستایی میان آب انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با اجرای این عملیات توسعه و نصب تکنولوژی پر سرعت نسل ۳، مشترکان ساکن در روستاهای میان آب، سید رحیمه، غزی، سید خشان و سید خلف و همچنین راههای ارتباطی این روستاها از توابع شهرستان شوش و راههای ارتباطی آن  زیر پوشش شبکه ارتباطی پر سرعت همراه قرار گرفتند و علاوه بر تقویت و پوشش نقاط کور، مشترکان همراه اول در این روستاها و راههای ارتباطی این منطقه از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.