4
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:

پرسنل H.S.E با از خود گذشتگی و علیرغم مشکلات و کمبود تجهیزات ، در همه مأموریت ها و عملیات هاحضوری پر رنگ و به موقع دارند

  • کد خبر : 6854
  • 25 اسفند 1400 - 11:05
پرسنل H.S.E با از خود گذشتگی و علیرغم مشکلات و کمبود تجهیزات ، در همه مأموریت ها و عملیات هاحضوری پر رنگ و به موقع دارند
جلسه و نشست هم اندیشی روسای بهداشت،ایمنی،محیط زیست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران(H.S.E ) شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این جلسه با حضور علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، محمدرضا نادری رییس و سرپرستان بخش های مختلف H.S.E به همراه روسای H.S.E مدیریت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و روسای H.S.E شرکت های بهره برداری کارون،مارون،گچساران،آغاجاری و مسجدسلیمان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن خوشامدگویی ، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید نوروز و آغاز سال نو را به میهمانان تبریک گفت و بابت یک سال فعالیت مداوم و سخت در حوزه H.S.E توسط پرسنل زحمت کش این بخش نیابتاً از روسای مربوطه قدردانی نمود .

مهندس علیرضا هیهاوند با اشاره به اینکه رعایت مقررات و دستورالعمل های H.S.E متضمن دوری از حوادث و مشکلات است گفت : تداوم ، دست یابی به اهداف و برنامه های تولید با رعایت مجموعه مقررات H.S.E محقق می شود .

وی همچنین با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اشاره کرد و  گفت : حوزه آبریز ۶ سد بزرگ در حوزه جغرافیایی و عملیاتی این شرکت قرار دارند و از طرفی تأسیسات فرآورشی دارای پراکندگی و قرار گیری در مناطق غالباً کوهستانی می باشند که این موارد بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات ایمنی بمنظورصیانت از محیط زیست و منابع طبیعی می افزاید .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین به مشکلات این شرکت در حوزه H.S.E اشاره کرد و اظهار داشت : علیرغم کمبود نیروی انسانی و نبود ایستگاه های آتش نشانی و ماشین آلات کافی شاهد آن هستیم که با با ایثار گری پرسنل اداره H.S.E آنها در همه مأموریت ها و عملیات ها حضوری پر رنگ و به موقع دارند و مشکلات مانع از انجام کارها نشده است .

رییس بهداشت،ایمنی،محیط زیست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران (H.S.E ) شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز طی سخنانی با تشکر از میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسه در واپسین روزهای سال ۲ هدف را دنبال می کند ، نخست تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران و دوم ترسیم نقشه راه برای سال آینده .

مهندس محمدرضا نادری ادامه داد : از سوی مهندس دانشی مأموریت دارم تا پیام خسته نباشید و خداقوت ایشان را به همه زحمت کشان عرصه بهداشت،ایمنی،محیط زیست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه ابلاغ نمایم . همکاران ارزشمند و ایثارگری که علیرغم همه مشکلات و سختی ها جانانه تلاش کردند تا در تعهدات تولید مناطق نفتخیز جنوب لحظه ای توقف و ذره ای خلل وارد نشود .

وی با توصیه به درس گیری از حوادث و اتفاقات رخ داده در صنعت نفت گفت : می بایست با هم افزایی ، هم فکری و تجمیع آرا جهت یافتن راهکارهای حل مشکلات بمنظور جلوگیری از وقوع حوادث مشابه و جدید گام برداریم .

این مقام مسئول در حوزه H.S.E شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تأکید بر اینکه H.S.E به دنبال اخلال در کار مدیریت ها و بخش ها نیست عنوان نمود : در سال آینده و به منظور دست یابی به تولید حداکثری در شرایط ایمن و پایدار ، قطعاً موارد سخت گیرانه ای را در این حوزه اعمال خواهیم کرد اما در کنار آن تعاملات سازنده را هم در نظر خواهیم داشت .

لزوم به روز بودن آموزش کارکنان گفت : یکی از چالش های بزرگ H.S.E کمبود شدید نیروی انسانی است از این رو ضرورت دارد با ارایه آموزش های ضروری ضمن به روز بودن دانش کارکنان موجود، آمادگی لازم برای جلوگیری از وقوع حوادث و مدیریت بحران را داشته باشیم .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / عکس : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.