6

واکنش فضای مجازی به بیانیه زنان بازیگر درباره فساد اخلاقی در سینما/ چرا نسبت به افشاگری کارگردان یوسف پیامبر سکوت کردید؟

  • کد خبر : 7259
  • 14 فروردین 1401 - 19:42
واکنش فضای مجازی به بیانیه زنان بازیگر درباره فساد اخلاقی در سینما/ چرا نسبت به افشاگری کارگردان یوسف پیامبر سکوت کردید؟
بعد ازاینکه بیانیه جمعی از بازیگران و هنرمندان زن سینمای ایران علیه خشونت جنسی و فساد اخلاقی در سینما منتشر شد، عده‌ای از فعالین رسانه‌ای در واکنش به این بیانیه گفتند: چرا نسبت به افشاگری سلحشور سکوت کردید؟

سید علی موسوی، فعال رسانه‌ای نوشت: بعد ازاینکه بیانیه جمعی از بازیگران و هنرمندان زن سینمای ایران علیه خشونت جنسی و فساد اخلاقی در سینما منتشر شد، عده‌ای از فعالین رسانه‌ای در واکنش به این بیانیه گفتند: چرا نسبت به افشاگری سلحشور سکوت کردید؟
مرحوم «فرج الله سلحشور» وقتی اعلام کرد که سینما فاسد است و تبدیل به فاحشه‌خانه شده، جامعه هنری به او تاختند و او را مورد تفقد! خاص خود قرار دادند. همان جماعتی که بر علیه سلحشور بیانیه صادر کرد حالا به باج‌گیری جنسی در سینما معترض شده است!

تصویر
1

عبدالله گنجی، فعال ‏رسانه‌ای در صفحه توییتر خود نوشت: حداقل ۳نفر از خانم هایی که در اعتراض به فساد جنسی در سینما بیانیه داده اند،وقتی مرحوم ‎سلحشور همین حرف را زد در بیانیه ای به او نوشتند”خجالت بکش و سینما را رها کن”و گفتند”پرداختن به پیامبران تاثیری روی شما نداشته و مشغول تهمت و نفرت پراکنی و بی ادبی علیه هم نوعان خود هستید”حالا؟

تصویر
2

سید رضی در توییتر نوشت: ‏ترانه علیدوستی در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته «صدای اعتراض‌ها به آزار جنسی زنان در سینمای ایران به جایی نمی‌رسد» و یک عده هم برای شجاعتش هورا کشیدند! ما البته هنوز یادمان نرفته روزی که مرحوم سلحشور از پشت‌پرده سینما گفت، همین خانم و رفقایش بیانیه نوشتند و صدای سلحشور را خفه کردند!

تصویر
4

 

واکنش چیستا یثربی به بیانیه زنان بازیگر درباره تعرض جنسی به سینماگران: چطور اکنون، جرات پیدا کرده‌اید ولی آن موقع به من گفتید: خفه شو!

چیستا یثربی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما در واکنش به بیانیه زنان سینماگر ایرانی در اعتراض به خشونت و آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در محیط سینما در صفحه شخصی خود متنی را منتشر کرد:پانزده سال با وحشت، پنیک و استرس؛ زندگی کردم. و شما صیغه شدید معشوقه یک‌روزه و یک‌ساعته شدید! جایزه فجر گرفتید!به عنوان خانم باوقار، متین و خوش حجاب سینما از شما یاد شد! روحتان و جسمتان را فروختید و مرا مجنون جلوه دادید و پولدار شدید!

تصویر
4
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.