5

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سرانجام نزدیک است

  • کد خبر : 7408
  • 18 فروردین 1401 - 15:01
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سرانجام نزدیک است
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: امیدواریم با الزام دولت به بیمه ۱.۵ میلیون کارگر ساختمانی بخشی از دغدغه‌ افرادی که ستون‌های صنعت ساختمان هستند برطرف شود.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«امیدواریم با الزام دولت به بیمه ۱.۵ میلیون کارگر ساختمانی بخشی از دغدغه‌ افرادی که ستون‌های صنعت ساختمان هستند برطرف شود، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نیز در دستور کار بوده و به سرانجام نزدیک است».

شایان ذکر است پس از تصویب و اجرای طرح تبدیل وضعیت و استخدام کارکنان ایثارگر غیر رسمی در شرکت های دولتی موجی از اعتراضی و نارضایتی میان کارکنان فاقد این اولویت ایجاد شد که از این طرح و قانون غیر کارشناسی شده و هیجانی به شدت گلایه مند بوده و هستند . نقطه امید این دسته از کارکنان به طرحی است که طی سالهای گذشته در کمیسیون اجتماعی محلس شورای اسلامی تدوین گردیده و در صورت تصویب آن می تواند به انگیزش بخشی و ارتقای شاخص های شغلی کارکنان دولت منتهی شود .

طی سالیان اخیر کارکنان غیر رسمی دولت که به وضعیت شغلی ناپایدار و نامشص خود معترض بوده اند با برگزاری تجمعات مختلف در اقصی نقاط کشور خصوصاً جلوی مجلس شورای اسلامی و همچنین فضای مجازی ، خواستار توجه ویژه مجلس و دولت به سرنوشت شغلی و پایان دادن به ظلم و تبعیض های اداری و مالی ناشی از چندگانگی قراردادهای شغلی بوده اند . آنچنان که رییس جمهور محترم نیز در سلسله بحث ها و مناظرات انتخاباتی اش به این موضوع معترض بوده و شخصاً بر لزوم پایان دادن به این سیستم ناعادلانه تأکید و تصریح داشته اند .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.