3
استاندار خوزستان:

معلمان دروس را تا نیمه اردیبهشت تمام کنند

  • کد خبر : 7467
  • 20 فروردین 1401 - 14:36
معلمان دروس را تا نیمه اردیبهشت تمام کنند
استاندار خوزستان گفت: برخی دستگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی ضعیف عمل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز شنبه  در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌های حاضر در جلسه اظهار داشت: گزارش‌های ارائه شده حاکی از فعالیت خوب دستگاه‌ها است.

استاندار خوزستان دررابطه‌با میزان سفرهای نوروزی و تردد در راه‌های استات بیان داشت: استان خوزستان با ١۵٠ درصد افزایش تردد در صدر استان‌ها قرار گرفت، همچنین کاهش آمار تصادفات نشانگر فعالیت مثبت دستگاه‌ها است.

خلیلیان با اشاره به حجم بالای ورود مسافران نوروزی به استان عنوان داشت: با وجود تراکم سفر و حضور مهمانان نوروزی انتظار می‌رفت افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها را داشته باشیم.

وی به کاهش آمار فوتی‌های ناشی از کرونا اشاره داشت و تصریح کرد: فوتی‌های کرونا در این مدت میزان کاهشی داشته است، امید است بتوانیم میزان فوتی را به صفر برسانیم.

استاندار خوزستان دررابطه‌با ابتلا به سرخک در کودکان افزود: هنوز در خوزستان موردی از نظر ابتلا به سرخک مشاهده نشده است.

خلیلیان پیرامون بازگشایی مدارس و تصمیمات خاص در این زمینه ادامه داد: بازگشایی مدارس تصمیمی ملی است و ما در استان نمی‌توانیم تصمیمی مغایر بگیریم اما می‌توان در این زمینه ابتکار عملی مانند پروتکل‌ها را در مدارس اجرا کرد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس گفت: بازگشایی مدارس بر اساس ابلاغ وزارت آموزش‌وپرورش است اما رعایت دستورالعمل‌های مناسب مدنظر قرار گیرد.

استاندار خوزستان خطاب به مدیرکل آموزش پرورش استان ابراز داشت: اداره کل آموزش‌وپرورش ابلاغی به سایر ادارات داشته باشد و فاصله‌گذاری را به مدارس تکلیف کند.

خلیلیان با اشاره به مشکلات مدارس و اختصاص وسایل سرمایشی اظهار داشت: اقداماتی برای اختصاص کولر به مدارس در حال انجام است.

وی در پاسخ به درخواست مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مبنی بر کاهش ساعت درسی دانش‌آموزان به دلیل گرمای هوا و فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: ساعات تحصیل جز مسئولیت استانی است، معلمان تا نیمه اردیبهشت‌ماه دروس را به اتمام برسانند تا کلاس‌ها کاهش‌یافته و ظرف ٢٠ روز آینده حضور در کلاس‌ها به پایان برساند.

استاندار خوزستان دررابطه‌با فعالیت دستگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی عنوان داشت: برخی دستگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی ضعیف عمل کردند.

خلیلیان در پایان با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان تصریح کرد: اکنون ١٠ شهر در وضعیت آبی و ٢ شهر نارنجی و مابقی زرد هستند، امیدواریم که شاهد آبی شدن کل استان باشیم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.