تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
5
مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان خوزستان:

در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرا شده است

  • کد خبر : 7687
  • 29 فروردین 1401 - 13:00
در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرا شده است
کیهان ساکی¬پور مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان خوزستان از اجرای بیش از 1000 کیلومتر شبکه گازرسانی در سال گذشته در سطح استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، کیهان ساکی ¬پور مدیر مهندسی و اجرای طرح های این شرکت گفت: در راستای توجه به نقاط کم برخوردار و محرومیت زدایی در تمام نقاط استان، در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی توسط این شرکت اجرا شده است.
ساکی¬ پور گفت: این حجم از اجرا مربوط به نقاط پراکنده شهری، روستایی و صنایع است که غالبا نقاط توسعه یافته شهری و روستایی و گازرسانی به روستاهای جدید در نقاط صعب العبور می ¬باشد.
ساکی¬پور در ادامه افزود: در بخش شهری بیش از ۱۴۵ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است که از این میزان ۹۲ کیلومتر از لوله ی فولادی و ۵۳ کیلومتر از لوله ی پلی اتیلن استفاده شده است.
مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان خوزستان تصریح گرد: در بخش روستایی بیش از ۸۳۳ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است که از این میزان ۱۸۸ کیلومتر از لوله ی فولادی و ۶۴۵ کیلومتر از لوله ی پلی اتیلن استفاده شده است.
وی با بیان اینکه در بخش صنایع نیز بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه گازرسانی در سال گذشته اجرا شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰ موفق به گازرسانی به بیش از ۱۶۰ صنعت جزء و تبدیل سوخت بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت شده ایم که این موضوع تاثیر زیادی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا که ناشی از استفاده از سوخت مایع فسیلی شده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.