3
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان:

بازگشایی‌ها به منزله پایان کرونا نیست؛ رعایت پروتکل‌ها همچنان در دستور کار است

  • کد خبر : 7730
  • 30 فروردین 1401 - 13:56
بازگشایی‌ها به منزله پایان کرونا نیست؛ رعایت پروتکل‌ها همچنان در دستور کار است
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان بر تکمیل و تزریق دوز سوم کرونا تاکید کرد و گفت: بازگشایی‌ها به منزله پایان کرونا نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، ولی الله حیاتی سه شنبه (٣٠ فروردین) در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان، اظهار کرد: اولین موضوع برای مقابله با ویروس کرونا بحث واکسیناسیون است و بر اساس آمار های اعلام شده بیش از یک میلیون و ٣٠٠ هزار نفر واکسن تاخیری در دوز سوم داریم که باید برنامه ریزی شده و واکسیناسیون این افراد تکیمل شود.

وی افزود: از هفته آینده پیشنهادات قرارگاه را در ستاد استانی مصوب خواهیم کرد و اقداماتی برای کسانی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکنند بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا اعمال خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بازگشایی‌هایی که صورت گرفته به منزله پایان کرونا نیست، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار است.

وی با اشاره به پایین بودن میزان پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر اسناد رسمی تصریح کرد: دو هفته در این قرارگاه به اداره کل ثبت اسناد مهلت داده شد که ارتقا پروتکل های بهداشتی در دفاتر ثبت اسناد سراسر استان را در دستور کار خود قرار داده و میزان افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را پس از دو هفته در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا گزارش دهد.

حیاتی بر تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان، معلمان و مربیان آموزش و پرورش تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کارکنان دولت بیان کرد: اولویت ما در واکسن تاخیری کارکنان دولت است و باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند، در غیر این صورت بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد قانونی لازم با آنها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان با قدرت باید پشتیانی شود، گفت: اکنون به دلیل اینکه بیماری کرونا مقداری کاهش یافته است، در ابعاد مختلف دیگر این طرح از نیروها استفاده می‌شود.

حیاتی در پایان افزود: فرمانداری اهواز پسماند های بیمارستان رازی و اتوبوس های شهری طرح شهید سلیمانی را پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.