4
با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور؛

هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 7749
  • 30 فروردین 1401 - 15:18
هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان برگزار شد
هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان،حجت الاسلام کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مدیران و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه (۳۰ فروردین) در این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد به تشریح گزارشی از اقدامات انجام شده در شورای فرهنگ عمومی خوزستان پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته در استان خوزستان حدود ۸۸ جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا کلاه کج افزود: در این جلسات ۱۶۳ دستور کار و ۵۲۶ مصوبه با موضوع اشتغال و با توجه به شعار سال مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نباید در حوزه فرهنگ کم کاری شود، ادامه داد: برنامه ریزی و عملکرد هماهنگ بخش‌های مختلف فرهنگی در شهر و استان از کارهای ویژه‌ شورای فرهنگ عمومی است.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این جلسه عنوان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید در اولویت شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، موضوع نظارت و ایجاد رصدخانه با ضمانت اجرایی است.

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده بیان کرد: تدابیری اتخاذ شود تا دستگاه هایی که در شورا وظیفه ای به آنها محول می شود، انجام دهند و این مهم با نظارت دقیق، میسر می شود.

وی اضافه کرد: مصوبات شورا تنها بر روی کاغذ نباشد و باید برای اجرای آن ضمانت اجرایی در نظر گرفته شود.

گفتنی است، همچنین حاضران در این نشست به بیان نکته و نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.