4

تقدیر و تشکر دبیر هیأت گلف مسجدسلیمان از مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7797
  • 03 اردیبهشت 1401 - 23:53
تقدیر و تشکر دبیر هیأت گلف مسجدسلیمان از مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان
دبیر هیأت گلف شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی ضمن تبریک کسب مقام سومی تیم گلف پتروشیمی مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر کشور ، از توجه مدیریت شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان به مقوله ورزش تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش حاشیه خبر ، میلاد حاجی پور دبیر هیأت گلف شهرستان مسجدسلیمان در این پیام اظهار داشت :

جناب آقای دکتر داوودی ، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

وجود بزرگ مردانی همچون حضرتعالی در رأس صنعت با ارزش و پر منفعتی همچون پتروشیمی برای مسجدسلیمان فرصتی است مغتنم تا در کنار تولید و ارزش آفرینی برای کشور عزیزمان ، مقوله ی ورزش خصوصاً رده های سنی پایه و جوانان از مواهب سرمایه گذاری و توجه بهره مند شده و فرهنگ ورزشکاری در جامعه بیش از پیش ترویج گردد .

جامعه ی گلف شهرستان مسجدسلیمان به عنوان خاستگاه و مهد این ورزش مفرح در خاورمیانه به خود می بالد که در کنار تیم های ریشه دار و پرسابقه مسجدسلیمانی تیمی نوپا و جوان تشکیل یافته از فرزندان این دیار در رقابت های لیگ برتر کشور حضور یافته و در اولین سال حضور در این رقابت های نفس گیر ، موفق به کسب مقام سومی لیگ برتر گلف شده اند .

ضمن تقدیر و تشکر از توجهات حضرتعالی به مقوله ورزش علی الخصوص ورزش مفرح گلف ، کسب این مقام ارزشمند را به حضرتعالی ، مدیران ، کارکنان و اعضای تیم گلف پتروشیمی مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است ذیل توجهات و علاقمندی حضرتعالی شاهد حضور قدرتمندانه در سایر رشته ها و عرصه های ورزشی اعم از قهرمانی و پهلوانی باشیم .

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.