5
مهندس حمید کاویان در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت اعلام کرد

ایده های شرکت های دانش بنیان جذاب و دستاوردهای سازندگان مثال زدنی است

  • کد خبر : 8102
  • 25 اردیبهشت 1401 - 9:23
ایده های شرکت های دانش بنیان جذاب و دستاوردهای سازندگان مثال زدنی است
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به همراه کارگروه های تخصصی این شرکت، شنبه 24 اردیبهشت از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان پس از گفتگو و تبادل نظر با شرکت کنندگان در نمایشگاه،  ایده هایی که شرکت دانش بنیان ارائه دادند را جذاب و دستاوردهای سازندگانی که با همکاری صنعت نفت، کالا و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را بومی سازی کرده اند، مثال زدنی دانست.

وی تحقق ۱۰۰ درصدی تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را نتیجه تکیه بر عزم سرمایه های انسانی و تعامل سازنده ی صنعت با شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و سازندگان توانمند برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه نمایشگاه به طور موثری توانسته است شناسایی و ایجاد ارتباطات را تسهیل کند.

مهندس کاویان حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه را نشانه وجود ظرفیت های بی شمار صنعت نفت برای ایجاد زمینه فعالیت های مطالعاتی، پژوهشی و عملیاتی دانست و افزود: آمادگی برای بررسی ایده های نوین مطالعاتی و تحقیقاتی در خصوص هر طرحی که تولید پایدار را تداوم بخشد، وجود دارد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=8102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.