3

نفت مسجدسلیمان و آبادان امتیازها را تقسیم کردند + حواشی بازی

  • کد خبر : 8365
  • 05 خرداد 1401 - 13:46
نفت مسجدسلیمان و آبادان امتیازها را تقسیم کردند + حواشی بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور برابر هم‌نام آبادانی خود متوقف شد.

تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در دقیقه ۳۰ این دیدار مهدی هاشم زاده دروازه نفت آبادان را باز کرد؛ همچنین در دقیقه ۴۲ امید حامدی فر گل تساوی بخش بازی را برای آبادانی ها به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه ۶۳ بازی عماد میرجوان دومین گل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند اما در دقایق پایانی بازی میثم تهی دست برای نفت آبادان گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

در این دیدار علی محسن زاده، محمد مشایخ، علی دغاغله، مجید عیدی، مسلم مجدمی(۶۹-مهران امیری)، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، عماد میرجوان (۶۹-امین اسدی)، محمد مهدی احمدی (۴۶- پیمان میری) ، مهدی هاشمی نژاد( ۸۵- امیر روستایی ) و محمد خرم الحسینی (۸۰- مجتبی مقتدایی) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین فرزین گروسیان، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی ممی زاده(۵۵- محمدرضا غبیشاوی)، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری (۸۴- علی امیری) ، امید حامدی فر، رضا جبیره(۸۴- رضا امان نژاد)، حسین ساکی(۷۱- فاخر تهامی)، طالب ریکانی(۸۴- عباس بوعذار)  و حسن بیت سعید ترکیب نفت آبادان را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل بود که محمدرضا ابوالفضلی و مهرداد نجفی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار عماد میرجوان از نفت مسجدسلیمان و میثم تهیدست از نفت آبادان کارت زرد دریافت کردند.

تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی به ترتیب با ۳۳و ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم و چهاردهم جدول جای گرفتند.

 

حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان

در جریان بازی ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان، هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با در دست داشتن چندین بنر ضمن تسلیت به مردم آبادان با آنها همدردی کردند.

هواداران نفت مسجدسلیمان با سر دادن شعار “آبادان تسلیت تسلیت” این حادثه را به مردم آبادان تسلیت گفتند.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت هموطنان آبادانی آغاز شد.

بازیکنان نفت آبادان در جریان بازی بازوبند مشکی به دست داشتند.

طالب ریکانی کاپیتان نفتی ها پیش از آغاز بازی با یک پیراهن مشکی که روی آن نوشته شده بود “آبادانم تسلیت” وارد زمین شد

عبدالنبی پورخلف، داور چهارم خرمشهری این بازی هم با پوشیدن پیراهنی با مضمون «خرمشهر همیشه قهرمان» در مراسم قبل از بازی حاضر بود.

علیرضا دغاغله، بازیکن آبادانی نفت مسجد سلیمان نیز در زمان گرفتن عکس تیمی با هم تیمی‌هایش تیشرت مشکی که روی آن جمله « آبادان تسلیت» حک شده بود به تن داشت.

علیرضا منصوریان و رضا مهاجری برای همدردی با مردم آبادان، پیراهن مشکی بر تن کرده بودند.

پیش از آغاز بازی مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر نفت آبادان انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی جایگاهش را در لیگ تثبیت کند در سوی مقابل تیم نفت آبادان پس از باخت مقابل مس در هفته قبل، در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود که اندوخته خود را بیشتر کند.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان ۲ تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در نهایت با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند، در نیمه دوم نفتی های مسجدسلیمان توپ و میدان را در دست داشتند و دروازه آبی پوشان را باز کردند.

در حالی که نفتی های مسجدسلیمان کار را تمام شده می دانستند در لحظات پایانی بازی و در دقیقه ۹۴ گل تساوی بخش را دریافت کردند که این امر نارضایتی کادر فنی نفت مسجدسلیمان را با همراه داشت.

بلیط فروشی بازی به صورت رایگان بود و این امر موجب شد تا بیش از پنج هزار هوادار نفتی از نزدیک تیم خود را حمایت کنند.

همچنین حدود ۲۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

تیم داوری بازی زمانی که قصد ورود به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان را داشت عوامل انتظامی ورزشگاه مانع شدند که پس از چند دقیقه وارد ورزشگاه شدند.

حدود ۲ ساعت مانده به شروع بازی صندلی‌های ورزشگاه با یک ماشین آتش نشانی شسته شد تا اثرات گرد و غبار از روی آنها برداشته شود.

در فاصله یک ساعت تا شروع بازی حدود یک هزار هوادار وارد ورزشگاه شده بودند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه علاوه بر تشویق ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و آبادان، از وسایل نورافشانی استفاده کردند.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد همچنین بازی‌ در این ورزشگاه به صورت دیجیتال پخش شد. کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی مطلوب بود که رضایت هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت.

در نیمه دوم، اعتراض های بیش از حد کادر فنی ۲ تیم سبب شد تا داور به مربیان ۲ تیم تذکر دهد.

کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان روی چند صحنه‌ به داوری معترض شدند.

پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان با سر دادن شعار تیم خود را تشویق کردند. هواداران نفت مسجدسلیمان پس از اطلاع از نتیجه بازی تراکتورسازی و فجرسپاسی اظهار خوشحالی کردند.

کادر فنی نفت مسجدسلیمان و به ویژه رضا مهاجری سرمربی این تیم به شدت از عملکرد خط دفاعی تیمش ناراحت بود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=8365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.