سخنگوی شرکت مِتا پلتفرمز (شرکت مادر اینستاگرام) اعلام کرد این آزمایش که به تعداد محدودی از افراد منحصر است، جدیدترین تلاش این شرکت برای رقابت با تیک تاک است.
کاربرانی که در این گروه قرار دارند، میتوانند در مرور بخش فید، ویدیوها را تقریبا به صورت تمام صفحه مشاهده کنند. توصیف ویدیو و همچنین دکمههایی که به کاربران امکان میدهد برای ویدیوی محبوبشان، کامنت بگذارند، در پایین صفحه ظاهر خواهد شد و لوگوی اینستاگرام و دکمههای بالایی دیگر به صورت شناور در بالای صفحه ظاهر میشوند.
این شرکت که پیش از این حالت تمام صفحه را در فید آزمایش کرده بود، ماه گذشته یک طراحی را آزمایش کرد که هدف آن برجسته کردن ویدیوها بود.
به نظر میرسد رابط کاربری آزمایشی، تلاش دیگری از سوی اینستاگرام است تا توان رقابتش را در برابر تیک تاک حفظ کند.
بر اساس گزارش وب سایت ورج، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا در یک استوری درباره این آزمایش گفت: عکسها همچنان بخش مهمی از اینستاگرام هستند و این شرکت تلاش میکند آنها را با فید تمام صفحه سازگار کند. با این حال، مدیریت اینستاگرام روشن کرده که تصاویر دیگر فوکوس اصلی این اپلیکیشن نیستند.