2
با مشارکت حوزه مقاومت بسیج وشهید تندگویان و پژوهش و فناوری مناطق نفتخیز جنوب؛

همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ برگزار شد

  • کد خبر : 8885
  • 01 تیر 1401 - 11:55
همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ برگزار شد
با حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در سالن همایش دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، این همایش روز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ با مشارکت حوزه مقاومت بسیج و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در چهار محور شامل محور انرژی دربرگیرنده نفت، پتروشیمی، گاز، آب و برق، محور کشاورزی، دامپروری و شیلات، محور صنعت و معدن و محور محیط زیست، بهداشت و سلامت‌ برگزار شد.

در این همایش حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری، ۸ مقاله به عنوان مقالات برگزیده سخنرانی انتخاب شده‌اند و در هر محور دو سخنران مقالات خود را ارائه دادند.

در این همایش که مهندس دانشی مدیرعامل و دکتر روغنیان سرپرست مدیریت امور فنی، یوسف مزرعه فر مدیر تدارکات و امور کالا و سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند دکتر گلستانباغ رییس پژوهش و فناوری این شرکت مقاله خود را با عنوان فرصت توسعه شبکه ارزش منابع هیدروکربوری که به عنوان یکی از مقالات برگزیده انتخاب شد ارائه داد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=8885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.