به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری این شرکت گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۱۸ هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ جهت انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور و … توسط پست¬های امداد سراسر استان دریافت شده است.
نکونام در ادامه افزود: از این تعداد پیام¬ های دریافتی، ۱۱۷ هزار و ۵۳۳ مورد در دسته بندی پیام عادیِ، ۴۶۶ مورد پیام فوری و ۱۵۳ مورد پیام خیلی فوری بوده است که به تمامی پیام ها رسیدگی شده است.