2

چرا کسب و کارمان در اینستاگرام شکست می خورد؟

  • کد خبر : 9196
  • 14 تیر 1401 - 17:07
چرا کسب و کارمان در اینستاگرام شکست می خورد؟
طبق آخرین آمار 95 درصد کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام با شکست مواجه می شوند. در این مقاله تلاش کردیم با زبانی ساده دلایل شکست کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام را نام ببریم .

در جذب فالوور با شکست مواجه می شوید

یکی از مهم ترین دلایل شکست کسب و کار شما، شکست در جذب فالور است.  همه ما می دانیم که فالوور اعتبار یک پیج محسوب می شود و اگر در جذب فالوور با شکست مواجه شوید رسما اعتبار پیج شما از دست رفته است. برای همین توصیه می شود برای اعتبار پیجتان اقدام به خرید فالوور ایرانی بکنید. در صورتی که پیج شما به زبان فارسی فعالیت نمی کند هم با خرید فالوور خارجی به اعتبار پیج خود کمک کنید.

نکته ای که در مورد خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد این است که فیک بودن فالور نباید از ظاهر آن مشخص باشد. به عنوان مثال فالوور هایی که از طریق سایت فالوکمپ خریداری می شوند تفاوتی با فالوور های واقعی ندارند. این مدل فالوورها بیو، پروفایل و آیدی حقیقی دارند و حتی با سختگیرانه ترین ابزارها هم نمی توان فیک بودن این پیج ها را تشخیص داد.

تکنیک های قدیمی را تکرار می کنید

به روز بودن یکی از لازمه های فعالیت در اینستاگرام است. با توجه به این نکته شما باید به این توجه کنید که

  • الگوریتم های اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی مرتبا در حال تغییر هستند. شما نمی توانید با استفاده از تجربیات پارسال خود در سال جدید هم همان روند را ادامه دهید .
  • رقبای شما همیشه در حال پیشرفت و به روز رسانی اطلاعات خود هستند
  • سلیقه مخاطب به سرعت تغییرات الگوریتم ها در حال عوض شدن است

محتوای تولید شده به اندازه کافی جذاب نیست

از لحظه ای  که مخاطب اینستاگرام را باز می کند هزاران محتوا در اختیارش است  . مخاطب پس از جست و جو در اینستاگرام در نهایت محتوایی را انتخاب می کند که بیشترین جذابیت را برایش داشته باشد. نکته ای که باید در تولید محتوا به آن دقت کنید جذابیت ایده و موضوع  است.

زمانی که می خواهید محتوایی را تولید کنید باید با توجه به تنوع محتواهای اینستاگرام از خود بپرسید:

آیا با این همه تنوع، محتوای شما با اقبال رو به رو می شود؟

به علاوه ایده ، سبک اجرایی محتوا هم از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید شما ایده ای دارید که قبلا اجرا شده باشد اما چگونگی اجرای ایده به اندازه خود ایده می تواند مهم و تاثیرگذار باشد.

در اجرای ایده خود، از روش های جدید استفاده کنید که برای مخاطب جذاب باشد. اگر چنین موضوعی را نادیده گرفته اید مطمئنا کسب و کار شما با شکست مواجه می شوید.

گاهی هم با اینکه محتوا جذاب است اما نتوانسته اید آن طور که انتظار می رفت مخاطب به پیجتان جذب کنید. در این صورت می توانید با خرید ویو اتوماتیک آمار ویو پیج خود را بالا ببرید.

چرا کسب و کارمان در اینستاگرام شکست می خورد؟

اصول هشتگ گذاری را نادیده گرفته اید

هشتگ ها اولین پل ارتباطی مخاطب با شما هستند. همه ما می دانیم  که هشتگ گذاری تا چه اندازه می تواند در بازده پیج تاثیر گذار باشد. اگر از هشتگ استفاده کرده اید و باز هم شکست خوردید ، حتما یکی از نکات زیر را نادیده گرفته اید.

  • استفاده از هشتگ های غیر مجاز اینستاگرام
  • استفاده بیش از حد یا کمتر از نیاز از هشتگ
  • به کار بردن هشتگ نا مرتبط با فعالیت
  • استفاده نکردن از هشتگ

اگر یکی از نکات بالا را رعایت نکنید شانس شما برای دیده شدن پیجتان به شدت پایین می آید.

به زمان اشتراک گذاری پست و استوری دقت نکرده اید

فعالیت شما در اینستاگرام با به اشتراک گذاری پست و استوری معنا پیدا می کند. اگر بخواهید به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام فعالیت داشته باشید ، باید در اشتراک گذاری پست و استوری منظم باشید .

فعالیت منظم و مستمر در اینستاگرام از نیازهای اساسی هر کسب و کار است. کافی است تا سیکل اشتراک گذاری استوری یا پست را نادیده بگیرید تا خودتان متوجه افت عملکرد پیجتان شوید. در اینجا سوال پیش می آید که منظور از سیکل منسجم دقیقا چیست؟

  • برای اشتراک گذاری پست و استوری زمان مشخصی را تعیین کنید : تعیین زمان اشتراک گذاری پست و استوری به ساعت فعالیت مخاطب بستگی دارد . باید ببینید پست و استوری هایی که به اشتراک می گذارید، چه ساعتی بیشترین بازخورد را دریافت می کنند، آن ساعت بهترین زمان اشتراک گذاری است.
  • در اشتراک گذاری پست و استوری هایتان تداوم داشته باشید : پس از آنکه بهترین زمان فعالیت را تشخیص دادید ، فعالیت خود را مداوم کنید . حواستان باشد فعالیتتان نه باید آنقدر زیاد باشد که مخاطب از پیج زده شود و نه آنقدر کم باشد که مخاطب شما را فراموش کند.
  • در انتشار پست و استوری منظم باشید : بی نظمی در فعالیت کافی است تا تمام تلاش هایتان به باد برود . فراموش نکنید با وجود این همه رقیب این شما هستید که به توجه مخاطب نیاز دارید.

اگر مخاطبان پیج‌تان بین المللی هستند، باید به بازه‌ی زمانی گروه  هدف برای انتشار پست‌ دقت کنید. همچنین می‌توانید با خرید فالوور خارجی راه را برای افزایش فالوورهای خارجی تان هموار کنید.

سخن پایانی

امروزه شبکه های اجتماعی و از جمله اینستاگرام به محلی برای فعالیت کسب و کار های کوچک و بزرگ تبدیل شده اند . اگر شما هم به عنوان پیج کسب و کار در اینستاگرام فعالیت می کنید باید بدانید که کار چندان هم آسان نیست.

اگر با وجود همه تلاش هایی که کردید کسب و کار اینستاگرامی شما با شکست مواجه شد ، با خواندن این مقاله و مقایسه موارد آن با فعالیتتان، ایراد کار خود را پیدا کنید . هر زمان که مشکل کار خود را پیدا کردید ، دوباره پر قدرت شروع کنید و مطمئن باشید هیچوقت برای شروع دوباره دیر نیست.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.