4

واحد مسکونی “بی‌بی‌گل” در لبد بازفت تکمیل شد

  • کد خبر : 9281
  • 16 تیر 1401 - 14:11
واحد مسکونی “بی‌بی‌گل” در لبد بازفت تکمیل شد
سرپرست فرمانداری کوهرنگ گفت: واحد مسکونی بی‌بی‌گل در روستای لبد تکمیل شده و به زودی با تجهیز وسایل زندگی تحویل وی داده می‌شود.

شهباز اکبری با بیان این مطلب افزود: پس از دستور مستقیم رییس‌جمهور برای پیگیری نامه و خواسته بی‌بی‌گل، بلافاصله عملیات تکمیل خانه این بانوی ۷۰ ساله ساکن روستای لبد در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از یک ماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: مقرر شده تا وسایل و اسباب زندگی برای بی‌بی‌گل نیز به زودی تامین و در اختیار وی قرار داده شود.

سرپرست فرمانداری کوهرنگ در ادامه میزان اعتبار اختصاص یافته به این شهرستان در جریان سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان را یک هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با جذب این اعتبار تحول چشمگیری در شهرستان رخ می‌دهد و منشا خیر و برکت می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان برای توسعه محورهای ارتباطی شهرستان، ساخت مدرسه، رونق گردشگری، آبرسانی، توسعه بخش کشاورزی و شیلات هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

رییس‌جمهور در بخشی از برنامه خود پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق این شهرستان به نام لبد رفت و با مردم آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

بی‌بی‌گل در سفر رییس جمهور به منطقه لبد بازفت با لهجه شیرین بختیاری ضمن خوشامدگویی به رییس‌جمهور از وی برای حل مشکلات خود استمداد طلبید.

این بانوی ۷۰ ساله کوهرنگی در نامه به رییس‌جمهور تکمیل واحد مسکونی نیمه‌کاره و درمان دختر معلول خود را خواستار شده بود که رییس‌جمهور دستور رسیدگی به وضعیت بی‌بی‌گل را داد و سپس حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی برای رفع مشکلات این بانوی سالخورده اقدام لازم و فوری را در دستور کار مدیران مربوطه قرار داد تا با هماهنگی فرماندار و گروههای جهادی و حمایت دولت در سریع‌ترین زمان ممکن خانه بی‌بی‌گل تکمیل شود و تمامی وسایل زندگی نیز برای او فراهم و اهدا شود و مراحل معیشت این خانواده و درمان دختر بی‌بی گل پیگیری عاجل و اقدام لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.