6
تصمیمی که همه را شگفت زده کرد!

تدبیر عجیب و غریب استانداری خوزستان در مواجهه با ورود توده خاک و حفظ سلامتی شهروندان: آیا مسئولان کارگروه اضطرار با توده خاک حرف می زنند؟

  • کد خبر : 9510
  • 21 تیر 1401 - 0:01
تدبیر عجیب و غریب استانداری خوزستان در مواجهه با ورود توده خاک و حفظ سلامتی شهروندان: آیا مسئولان کارگروه اضطرار با توده خاک حرف می زنند؟
در حالی که از عصر امروز اطلاعیه های اداره کل هواشناسی خوزستان توسط خبرگزاری های رسمی از ورود توده جدید گردوخاک عراقی به کشور خبر می داد اما چشم انتظاری شهروندان برای تصمیم مدیریت عالیه استان و چگونگی وضعیت فعالیت دستگاه های اداری در روز سه شنبه تا ساعت 23:15 ادامه یافت و چشم همگان به تصمیم و تدبیر عجیب و غریب مدیران مربوطه روشن شد .

دانوش صالحی :

در حالی که اطلاعات استخراج شده از سامانه برخط پایش هوای سازمان حفاظت محیط زیست کشور از خطرناک بودن وضعیت و کیفیت هوای شهرهای خوزستان خبر می داد و عقل سلیم در چنین موقعی از تعطیلی فعالیت های اداری و اجرایی بمنظور جلوگیری از خروج شهروندان از خانه و تردد در هوای ناسالم شهرها حکم می کند اما مدیران کارگروه مربوطه استانداری خوزستان در تصمیمی عجیب و غریب که موجب شگفتی همگان شد به شروع فعالیت دوایر دولتی رأس ساعت مقرر ( ۷ صبح ) و کاهش فعالیت و خاتمه آن در ساعت ۱۱:۳۰ حُکم بریدند .

با این تصمیم خلق الساعه، ذهن همه شهروندان به این سمت رفت که زبان مشترک و محاوره ای مدیران استانداری خوزستان به توده ی عراقی گردوخاک چیست که دریافته اند این توده از الان تا ساعت ۱۱:۳۰ روز سه شنبه استراحت است و حمله اش به سلامتی مردم را به بعد از آن ساعت موکول کرده است ؟!!!

باید با این تصمیم و شاهکار جدید دولتمردانمان به اینان آفرین و مرحبا گفت که اینچنین توانسته اند توده ی مهاجم را به سخن گفتن وا دارند و به عقب نشینی و آتش بس چند ساعته وادارش سازند !

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.