7

فرزند غیور مسجدسلیمان در مسابقات آسیایی، تیم ملی وزنه برداری را همراهی می کند

  • کد خبر : 9657
  • 25 تیر 1401 - 11:39
فرزند غیور مسجدسلیمان در مسابقات آسیایی، تیم ملی وزنه برداری را همراهی می کند
مسابقات وزنه برداری آسیا با حضور تیم های مختلف این قاره در رده های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان برگزار می شود .

تیم ملی وزنه برداری کشورمان هم به عنوان یکی از تیم های قدیمی و مدعی قهرمانی، با ۱۱ وزنه بردار در این مسابقات حضور می یابد .
ایلیا صالحی پور وزنه بردار نوجوان خوزستانی و مسجدسلیمانی دسته ۸۱ کیلوگرم که سابقه عضویت در تیم ملی و کسب مدال های رنگارنگ قهرمانی را در کارنامه ورزشی خود دارد از جمله ملی پوشان تیم وزنه برداری کشورمان است .
رقابت‌های امسال وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با حضور ۲۶۱ وزنه‌بردار دختر و پسر از ۲۱ کشور برگزار می شود. در این بین ۱۵۱ وزنه‌بردار از ۲۰ کشور در بخش پسران و ۱۱۰ وزنه‌بردار هم از ۱۴ کشور در بخش دختران حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.
ایلیا صالحی پور فرزند افشین صالحی پور مربی موفق سابق تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان است  با استفاده از دانش ارزنده پدرش و همچنین تجارب ارزنده آقایان میلاد رامهرمزی و یاسین نامداری مربیان تیم وزنه برداری نفت توانسته است در این عرصه خوش درخشیده و مدارج ترقی را به سرعت طی نماید .
سایت حاشیه خبر برای این فرزند شایسته ایران زمین و سرزمین غیور مردان بختیاری، درخشش و موفقیت را در این آزمون مهم ورزشی آرزومند است .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.