8

نفت مسجدسلیمان و نیاز به دگرگونی عمیق

  • کد خبر : 9721
  • 27 تیر 1401 - 19:45
نفت مسجدسلیمان و نیاز به دگرگونی عمیق
اینک که تیم نفت بر مدار آرامش برگشته و در مسیری آرام و مبتنی بر عقلانیت در حال سیر مسیر است لازم است هدایت یزدی با اقتدار و صلابتی که درگذشته از خود نشان داده واینک هم از او انتظار می رود، بدون درنظر گرفتن توصیه ها و فشارهای سیاسیون و افراد غیر ورزشی، به ایجاد تحولات عمیق در این باشگاه اقدام کند و کار نیمه تمامی را که ابتدای فصل به خوبی شروع کرده ادامه بدهد تا در نهایت کار تیم پرطرفدارش به اما و اگر و دست به دعا برداشتن در روزهای سخت آخر فصل نرسد .

دانوش صالحی / کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی :

برخلاف سالهای گذشته که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بلاتکلیفی و سردرگمی مدیریتی غوطه ور بود و بواسطه دیدگاه غلط وزیر پیشین نفت، تا چند روز مانده به شروع لیگ برتر تکلیفش برای حضور یا عدم حضور در لیگ برتر در هاله ای از ابهام بود، امسال با درایت مدیران وزارت نفت دولت جدید ، تکلیف مدیریت این تیم مشخص شد و همه چیز بر مدار عقلانیت و تدبیر استوار گشت . با ابقای هدایت یزدی، این فرزند خلف و خوشنام مسجدسلیمانی بر موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان توسط مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، او کار خود را بدون فوت وقت و اما و اگر آغاز کرد . نخست،مهاجرانی سرمربی موفق مقطع حساس منتهی به لیگ پارسال که عامل ابقای تیمش در لیگ بود را نگه داشت؛دوم ، بدون توجه به توصیه های بیرونی و با نظر سرمربی به جذب بازیکنانی ارزشمند برای تیمش اقدام کرد و خیلی سریع تیمی خوب را برای لیگ بعد آماده ساخت . آنچه که تاکنون بر عیار این مدیر موقر و متین نفت مسجدسلیمان مُهر تأیید می زند همین شروع مقتدرانه در بزنگاه نقل و انتقالات و جذب بازیکنان کارآمد با توجه به تفکرات و سیستم سرمربی و دیگری  برقرار کردن نظم و انضباط درونی است . البته یزدی باید خوب بداند  که طی سالهای گذشته بواسطه سفارش سیاسیون خارج از گود به مدیران پیشین، فرد یا افرادی فاقد توانمندی و تخصص وارد بدنه تیمش شده اند که نه تنها باری از مشکلات این تیم برنداشتند بلکه برعکس ریشه و عامل برخی ناآرامی ها و حواشی بوده اند . حواشی که شاید آخرینش جراحت یکی از عوامل تدارکات تیم با ضربه چاقو در جریان یک دیدار رسمی بوده است که فقط می توان گفت عنایت الهی بود که ضربه چاقو ضارب موجب کشته شدن آن جوان بیچاره نشد .

اینک که تیم نفت بر مدار آرامش برگشته و در مسیری آرام و مبتنی بر عقلانیت در حال سیر مسیر است لازم است  هدایت یزدی با اقتدار و صلابتی که درگذشته از خود نشان داده واینک هم از او انتظار می رود، بدون درنظر گرفتن توصیه ها و فشارهای سیاسیون و افراد غیر ورزشی، به ایجاد تحولات عمیق در این باشگاه اقدام کند و کار نیمه تمامی را که ابتدای فصل به خوبی شروع کرده ادامه بدهد تا در نهایت کار تیم پرطرفدارش به اما و اگر و دست به دعا برداشتن در روزهای سخت آخر فصل نرسد . از اعضای هیات مدیره نیز انتظار می رود همراه و هم نظر با مدیرعامل حرکت کرده و با اقتدار بخشی به تصمیماتش او را در این مسیر سخت همراه و یاور باشند . این قلم نیز همچون طرفداران متعصب تیم محبوب نفت مسجدسلیمان برای سربلندی این تیم در کنار هدایت یزدی ایستاده و خواهد ایستاد .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.