3
آگهی فروش خودرو، شهروند خوزستانی را به کام مرگ کشانید

دستگیری قاتل فراری صاحب خودروی سانتافه

  • کد خبر : 9777
  • 28 تیر 1401 - 16:25
دستگیری قاتل فراری صاحب خودروی سانتافه
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل فراری که به خاطر سرقت یک خودرو سانتافه مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله سفید پوست در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره پرونده فقدانی مبنی بر اینکه شخصی از طریق سایت دیوار قصد فروش خودرو سانتافه خود را داشته و تاکنون به منزل مراجعه نکرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در بررسی‌ کارآگاهان پلیس مشخص شد خودرو فقدانی در مسیر مواصلاتی تهران به اهواز در حال حرکت بوده که با شگردهای خاص پلیسی موقعیت خودرو سانتافه شناسایی و در ورودی شهر اهواز توقیف و راننده دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به یافتن دو عدد پوکه و خون در خودرو گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی و ادله متقن و متعدد پلیس، متهم سرانجام اعتراف کرد که  پس از تماس تلفنی و حضور صاحب خودرو در محل قرار او را با دو گلوله به قتل رسانده است.

وی ضمن اشاره به کشف سلاح به کار رفته در سرقت تصریح کرد: قاتل به یک فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده است.

سید جعفر میرسالاری کارمند حراست نفت است مرحوم بعد از اینکه ماشین سانتافه را  در برنامه دیوار می گذارد  فرد قاتل با ایشان تماس می گیرد قربانی به محل خریدار می رود ودیگه خبری از ایشان‌ نمی شود.

خانواده اش دیروز عصر به پلیس اطلاع دادند و پلیس هم به سرعت رد ماشین را میزند که متوجه حضور خودرو در  تهران می شوند و قاتل امروز صبح به اهواز برمی گردد.

متهم جوان ۲۵ساله و سابقه دار بود ، اول به دروغ گفت سید قصد داشت به خارج از کشور  برود و به  تهران بردمش ، کارآگاهان پلیس حرف های متهم را رد می کنند.

در هر صورت پلیس آگاهی ظهر امروز نیابت گرفتند که بروند تهران که اگر سید را گروگان گرفتند نجاتش بدهند.

در مسیر رفتن به فرودگاه اهواز متهم اقرار به قتل کرد و تیم آگاهی را به  محل قتل در کوت عبدالله می برد و جسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

سید یاور میرسالاری کارمند شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است و ایشان از جانبازان جنگ که می خواست از طریق برنامه دیوار ماشین سانتافه ملی خود را بفروش برساند متاسفانه دیروز صبح قبل از اینکه سرکار برود به کوت عبدالله محل نشانی قاتل می رود که متاسفانه مرحوم را با اسلحه به قتل می رساند و سپس جنازه  را در بیابان آتش میزند و ماشین  را دیروز به تهران می برند دیشب ساعت ۹شب از طریق سیمکارتش که داخل ماشین بود رد ماشین رازدند و امروز با پیگیری اعلام کردند که ماشین از بروجرد بسمت خوزستان در حال بازگشت است و قاتل را از اندیمشک همراهی کردند و در پلیس راه اهواز اندیمشک متوقف  می کنند بعد از اظهارات ضد و نقیض راننده بلاخره ایشان اعتراف و توسط پلیس آگاهی صحنه سازی و جسد ایشان را پیدا کردند.

جسد مقتول را ۳ روز پیش در بیابان های اطراف یافتند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.