5
نوجوان مسجدسلیمانی در رقابت های آسیایی گُل کاشت؛

۳ مدال رنگارنگ، سوغات ارزشمند پولادمرد مسجدسلیمانی از رقابت های آسیایی

  • کد خبر : 9837
  • 30 تیر 1401 - 16:12
۳ مدال رنگارنگ، سوغات ارزشمند پولادمرد مسجدسلیمانی از رقابت های آسیایی
مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا امروز 5شنبه 30 تیر 1401 در دسته 81 کیلوگرم به پایان رسید و ملی پوش شایسته کشورمان یک مدال نقره در حرکت 2 ضرب و 2 مدال برنز در حرکت یک ضرب و مجموع را از آن خود کرد .

مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا امروز ۵شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در دسته ۸۱ کیلوگرم به پایان رسید و ملی پوش شایسته کشورمان موفق یک مدال نقره در حرکت ۲ ضرب و ۲ مدال برنز در حرکت یک ضرب و مجموع را از آن خود کرد .  

در این دسته ، ایلیا صالحی پور فرزند برومند مسجدسلیمان در حرکت ۲ ضرب وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی را بالا برد  و نقره گرفت و در حرکت یک ضرب وزنه ۱۳۴ و در حرکت دو ضرب ۱۷۱ را طی ۶ حرکت صحیح به پایان رساند و با ایستادن بر سکوی سومی مسابقات، مدال برنز را بر گردن آویخت .

شایان ذکر است رقابت‌های امسال وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با حضور ۲۶۱ وزنه‌بردار دختر و پسر از ۲۱ کشور برگزار می شود. در این بین ۱۵۱ وزنه‌بردار از ۲۰ کشور در بخش پسران و ۱۱۰ وزنه‌بردار هم از ۱۴ کشور در بخش دختران حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.
ایلیا صالحی پور فرزند افشین صالحی پور کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مربی سابق تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان است  که با استفاده از دانش ارزنده پدرش و همچنین تجارب ارزنده آقایان میلاد رامهرمزی و یاسین نامداری مربیان تیم وزنه برداری نفت توانسته است در این عرصه خوش درخشیده و مدارج ترقی را به سرعت طی نماید .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=9837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.