شهرداری مسجدسلیمان

۰۲تیر
ملاقات بی واسطه شهروندان با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان

ملاقات بی واسطه شهروندان با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان

در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان، نخستین برنامه ملاقات عمومی رضا ارزانی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد. این دیدار که پس از انتخاب و آغاز مسئولیت وی به عنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان انجام شد، فرصتی برای طرح مستقیم مطالبات، درخواست‌ها و مسائل شهروندان و بررسی راهکارهای رسیدگی به آن‌ها فراهم کرد.

۰۱تیر
رفع و پاکسازی جلوه‌های ناخوشایند معابر شهری در «کلگه» و «سی‌برنج»

رفع و پاکسازی جلوه‌های ناخوشایند معابر شهری در «کلگه» و «سی‌برنج»

در راستای بهبود سیمای شهری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی معابر در منطقه کلگه جنب موزه و همچنین منطقه سی‌برنج جنب مسجد، توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان در حال اجرا است.

۳۰خرداد
با تأیید کمیته تطبیق فرمانداری؛ رضا ارزانی رسماً سرپرست شهرداری مسجدسلیمان شد

با تأیید کمیته تطبیق فرمانداری؛ رضا ارزانی رسماً سرپرست شهرداری مسجدسلیمان شد

با تأیید کمیته تطبیق فرمانداری؛ رضا ارزانی رسماً سرپرست شهرداری مسجدسلیمان شد.

۲۷خرداد
عزل شهردار مسجدسلیمان و انتخاب سرپرست؛ حاصل جلسه شورای شهر

عزل شهردار مسجدسلیمان و انتخاب سرپرست؛ حاصل جلسه شورای شهر

با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، محمد خسروی از مقام مدیریت شهرداری برکنار و با رأی اعضای شورای شهر، رضا ارزانی با کسب ۷ رأی به عنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان انتخاب شد.

۲۵خرداد
دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.

۱۹خرداد
شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط‌زیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیط‌زیست شهری تأکید کرد.

۱۹خرداد
پیگیری فرماندار مسجدسلیمان و اقدام میدانی شهرداری در لایروبی نی‌زارهای بیمارستان ۲۲ بهمن

پیگیری فرماندار مسجدسلیمان و اقدام میدانی شهرداری در لایروبی نی‌زارهای بیمارستان ۲۲ بهمن

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نی‌زارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیری‌های جاوید شیخ فرماندار خبر داد.