شورای مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیران منابع انسانی پنج شرکت بهرهبردار و معاونین و روسای مدیریت منابع انسانی ستاد این شرکت، به میزبانی مجتمع آموزش فنون اهواز برگزار شد. این نشست با هدف همافزایی، تبیین چالشها و ترسیم مسیر آتی در حوزه منابع انسانی صورت گرفت.
هفدهمین نشست مشترک واحدهای برنامه ریزی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابع، سه شنبه ۲۱ بهمن به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
طی حکمی از سوی محمد خسروی گندمانی شهردار مسجدسلیمان، محمد شیرمردی شاه قاسمی به عنوان سرپرست امور منابع انسانی شهرداری منصوب گردید.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه همه نیروهای شرکتی طرف قرارداد با دولت احصا و در سامانه «غیر» ثبت شدهاند، گفت: سه سناریو برای ساماندهی کارکنان شرکتی دولت طراحی و برای تصمیم گیری به کمیسیون مدیریت در دولت ارسال شده است.
مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تنی چند از روسای ستادی و عملیاتی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون، شنبه ۱۸ شهریور با نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دیدار و مسائل مرتبط با حوزه صنعتی به ویژه منابع انسانی را با وی مطرح کردند.
تعداد زیادی از کارکنان قراردادی وزارت نفت با ارسال پیام های مشابه ای به این رسانه خبری خواستار رهایی از بلاتکلیفی ۱۲ ساله و پرهیز از برخورد های دو گانه با این پرسنل در وزارت نفت شدند.
داستان پرسنل قرارداد مدت موقت در وزارت نفت چیست و این افراد که هستند؟ در وزارت نفت ساز و کار جذب نیروی انسانی بسیار متفاوت و با فرمت های متفاوتی از سایر دستگاه های دولتی برقرار است . به جز پرسنل رسمی که یا از طریق آزمون و یا دانشگاه نفت و یا با گوشه چشم وزرای وقت جذب این وزارت خانه شده اند سایر پرسنل شاغل غیر رسمی محسوب شده و چه از نظر حقوق دریافتی و چه از نظر جایگاه شغلی به هیچ وجه قابل قیاس با دسته ی اول نیستند و و در طول سالهای طولانی خدمت به جبر رسمی نبودن محکوم هستند در یک سمت و شغل خدمت نمایند ، خواه که این فرد نابغه ی عالم هم باشند .