پیرترین زن ایران درگذشت + شناسنامه مادربزرگ ۱۴۰ ساله
سواستفاده کلاهبرداران از اختلالات بانکی
📌مربی مسجدسلیمانی ، نایب رییس هیأت وزنه برداری استان خوزستان شد
لزوم بازشناسی ظرفیت سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا
دست نوشته مقتول، سرنوشت شوهر قاتل را تغییر داد/ قتل کنار سفره هفت سین
نتایج یک پژوهش که اخیرا صورت گرفته نشان میدهد، مصرف یک دارو زنان را در معرض ابتلا به آلزایمر قرار میدهد.
مطالعات جدید نشان میدهد که بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که در بیمارستان بستری شدهاند در کوتاه مدت سطوح بالاتری از پروتئینهای خونی مرتبط با آسیبهای عصبی در مقایسه با افراد مبتلا به آلزایمر نشان میدهند.
محققان نانوذراتی موسوم به سوپرمر را شناسایی کردند که توسط سلولهای بدن تولید میشوند وحاوی آنزیمها، پروتئینها و آر ان ای مرتبط با انواع سرطان، بیماریهای قلبی و عروقیT آلزایمر و حتی کووید ۱۹ هستند. این نانوذرات قابلیتهای فوقالعادهای به عنوان نشانگرهای زیستی دارند.
نتایج یک بررسی جدید نشان میدهد، مصرف کنندگان نوعی از دارو، به میزان قابل توجهی کمتر از سایر افراد در معرض ابتلا به آلزایمر هستند.