بازدید سرپرست شهرداری و فرماندار مسجدسلیمان از پروژه کاوشهای باستانشناسی «کلگه زرین»
انسداد ۱۴ خروجی فاضلاب به کارون با انعقاد تفاهم نامه آبفا و فولاد خوزستان
کاوشهای باستان شناسی تپه «کلگه زرین» مسجدسلیمان
مجوز حرفهای صادر شد؛۳ امتیاز برگشت، نفت مسجدسلیمان نفس تازه کشید
خودکشی مرد جوان مسجدسلیمانی در دریاچه کارون
در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان، نخستین برنامه ملاقات عمومی رضا ارزانی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد. این دیدار که پس از انتخاب و آغاز مسئولیت وی به عنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان انجام شد، فرصتی برای طرح مستقیم مطالبات، درخواستها و مسائل شهروندان و بررسی راهکارهای رسیدگی به آنها فراهم کرد.
با تأیید کمیته تطبیق فرمانداری؛ رضا ارزانی رسماً سرپرست شهرداری مسجدسلیمان شد.
با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، محمد خسروی از مقام مدیریت شهرداری برکنار و با رأی اعضای شورای شهر، رضا ارزانی با کسب ۷ رأی به عنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان انتخاب شد.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفتوگو کردند.
شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیطزیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیطزیست شهری تأکید کرد.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نیزارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیریهای جاوید شیخ فرماندار خبر داد.
در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، ملاقات عمومی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل شهرداری برگزار شد.