معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در ارتباط با تغذیه در فصل تابستان و روزهای گرم سال، نکاتی را مطرح کرد.
اداره کل هواشناسی استان خوزستان برای روزهای چهارشنبه تا جمعه هشدار قرمز گرمای هوا صادر کرد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان از کاهش ساعت کاری دستگاههای دولتی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در استان خبر داد.
سخنگوی صنعت برق خوزستان با اشاره به صدور اخطارهای قبلی برای مشترکان پرمصرف اداری گفت: طی ۲ روز گذشته برق ۵۶۵ اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان قطع شد.
سخنگوی مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ادارات استان فردا چهارشنبه به دلیل افزایش بی سابقه دما تا بالای ۵۰ درجه سانتیگراد تعطیل و به صورت دورکاری هستند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیشبینی افزایش دما در بیشتر مناطق استان از روز دوشنبه گفت: پیوستگی روزهای با دمای ۵۰ درجه و بالاتر در بیش از شش روز، باعث خواهد شد که دمای حداقل در شبها نیز بالا برود و باعث تجربه روزهای بسیار گرم در استان خوزستان شود.
ادارهکل هواشناسی خوزستان با پیشبینی وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.