3
مهندس دانشی:

استعدادیابی از جوانان و نوجوانان به صورت جدی پیگیر شود

  • کد خبر : 10008
  • 05 مرداد 1401 - 10:40
استعدادیابی از جوانان و نوجوانان به صورت جدی پیگیر شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه تعدادی از مدیران شرکت از محل مدرسه فوتبال شهرک نفت اهواز بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت و مسائل این آکادمی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مربیان و کادر باشگاه، استعدادیابی از نوجوانان و جوانان را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار تدوین برنامه جامعی برای استعدادیابی از فرزندان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز شد.
در ادامه این نشست که در زمین چمن باشگاه فوتبال نفت برگزار شد، اسکندر فرهمند، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب، ضمن تقدیر از بازدید مدیرعامل شرکت و احتمام ایشان به بحث توسعه فرهنگ ورزش و سلامتی فرزندان کارکنان شرکت اظهار داشت: این آکادمی با هدف تشویق خانواده‌ها به ورزش و شناسایی استعدادها، ایجاد شده است تا با به این منظور بتوان پشتوانه مناسبی برای تیم‌های نفت و استان خوزستان ایجاد شود.
وی افزود: طی تابستان امسال حدود ۵۰۰ ورزشکار در رده‌های سنی۶ تا ۱۵ سال تحت نظر مربیان باتجربه در حال آموختن دانش ورزش در رشته های مختلف ورزشی(۱۵ رشته) هستند.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز یادآور شد: چندین مربی با تجربه بومی در این آکادمی، فرآیند آموزش را در رده های سنی مختلف تدریس کرده که اکثریت دارای مدارک بالای علمی و مربیگری هستنند.
وی در پایان همچنین در خصوص کمبودها و مهمترین مسائل این آکادمی گزارشی به مدیر عامل و هیئت همراه ارایه کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=10008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.