1

اصلاح نشدن قانون مجلس در قبال تیم‌های نفتی، تیمداری را سخت می‌کند

  • کد خبر : 10201
  • 17 مرداد 1401 - 21:24
اصلاح نشدن قانون مجلس در قبال تیم‌های نفتی، تیمداری را سخت می‌کند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: درصورت اصلاح نشدن بند ۲ ماده ۹۴ مجلس در برنامه پنج ساله توسعه هفتم که درخصوص تیم‌های نفتی است، تیمداری دشوار خواهد شد.

جهانگیر کی شمس با بیان این مطلب افزود: در صورتی که حتی یک درصد مشکل ورزشگاه تختی آبادان رفع نشد زمین اهواز را برای میزبانی انتخاب کردیم و امیدواریم همکاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش ما به ویژه پالایشگاه آبادان تسریع در رفع مشکلات ورزشگاه تختی این شهر است، ادامه داد: این ورزشگاه از دارایی‌های پالایشگاه است و مسئولان پالایشگاه آبادان برای بهسازی ورزشگاه تختی این شهر قول مساعد داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهارداشت: اینکه بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر باشد مربوط به پیشرفت کار است؛ احتمال دارد ۲ بازی بدون تماشاگر شود تا مشکلات سکوها رفع شوند.

کی شمس درخصوص شایعات مطرح شده در خصوص تیم امید صنعت نفت گفت: اواخر بازی‌های لیگ بود که در فضای مجازی اعلام شد نسبت به تیم بزرگسالان بی‌تفاوت شده‌ایم و باشگاه را وارد چالش کردند، این در حالی است که برخی‌ها در شبکه‌های مجازی حتی برای رفتن ما نیز حواشی ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه مواردی که در برخی صفحات مجازی برای تیم امید گفته می‌شود در واقع برای ایجاد چالش است، افزود: بازیکنان امید با ما قرارداد دارند و قرار نیست ۶ سال روی بازیکن برنامه‌ریزی کنیم و بعد که رشد کرد، فکر رفتن به تیم دیگری داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: به عنوان مثال یک بازیکنی اعلام کرد برای بنده افت دارد در تیم لیگ برتری امیدها بازی کنم! برخی صفحات در فضای مجازی که ناجوانمردانه و ناعادلانه مطلب می‌نویسند از این بازیکن دفاع می‌کردند، به خانواده بازیکن اعلام می‌کنم که طبق قرارداد رفتار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اسپانسری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به عنوان شهروند و فوتبالی، خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ام و قراردادی که به عنوان اسپانسر به تعهدات عمل نشود امضا نخواهم کرد؛ به ما اعلام کردند که ۳۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده ولی هنگام مراجعه می‌بینیم که رقم کمتری در نظر گرفته شده است.

کی شمس با بیان اینکه در شهر آبادان هیچکس کمکم نمی‌کند، افزود: برخی وعده می‌دهند ولی به رغم انجام نشدن هیچکدام از تعهدات، خیلی موارد را به نام خود مصادره می‌کنند.

وی با اشاره به خلاءهای قانونی ادامه داد: اکنون که برنامه هفتم توسعه است، اگر متولیان و مسئولان امر کاری نکنند معلوم نیست تا سال‌های دیگر چه اتفاقی برای تیم صنعت نفت آبادان رخ دهد و اگر قانون اصلاح نشود، تیم نابود می شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به منابع مالی نفت گفت: فصل سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه نفت بود که مقداری از آن تحقق پیدا کرد و در تیم‌های دیگر حتی تیم‌های پایه نیز این مقدار هزینه نشد.

کی شمس با اشاره به نحوه انتخاب سرمربی فعلی نفت آبادان گفت: سال گذشته نیز «رضا پرکاس» را به عنوان یک نیروی بومی زیر نظر داشتیم؛ پرکاس در بالاترین رده‌ها در حال تدریس است و امسال امکان استفاده از وی وجود دارد.

وی افزود: پرکاس جزو بهترین گزینه ها بود و اصراری برای انتخاب او به ما نشد، وی با فوتبال آبادان غریب نیست و حتی قول داده به تیم های پایه کمک کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: آرزوی ما هم کسب سهمیه است اما باید یک سری  امکانات باشد، تیم نفت ۳۰ سال است بازی می کند و همه مشکلات آن را می دانند.

وی با بیان اینکه ما قطره چکانی پول می گیریم و دچار روزمرگی شده ایم، افزود: آیا بازیکن با این شرایط با ۴۰ میلیارد ریال هم برای بازی به آبادان می آید در حالی که یک بازیکن در تیم های دیگر قراردادش به اندازه تمام بودجه نفت آبادان است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=10201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.