3

شرم بارترین نتیجه تاریخ نفت مسجدسلیمان رقم خورد / شکست سنگین شیران زاگرس در خانه / گل گهر با ۵ گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد

  • کد خبر : 11005
  • 16 مهر 1401 - 8:56
شرم بارترین نتیجه تاریخ نفت مسجدسلیمان رقم خورد / شکست سنگین شیران زاگرس در خانه / گل گهر با ۵ گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد
هشتمین نبرد طلایی پوشان نفت مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر با سنگین ترین و تلخ ترین نتیجه تاریخ حضور این تیم در لیگ برتر رقم خورد، دریافت 5 گل آن هم از تیمی کم سابقه و کم فروغ، گُل گُهر .

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و گل‌گهر سیرجان روز گذشته و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند. نبردی سخت و نفس گیر و پایانی تلخ و ماندگار در تاریخ ورزش مسجدسلیمان، ۵ بر هیچ به نفع حریف .

شاگردان رضا مهاجری که در بازی اخیر دو شکست متوالی را کسب کرده بودند و با خاطره  تلخ شکست ۴ بر صفر از قائم شهر بدرقه و به خانه بازگشته بودند، در این بازی خانگی در اندیشه شکست میهمان و به دنبال بازگشت به جاده برد بودند در سوی دیگر سیرجانی‌ها هم که هفته گذشته مقابل استقلال شکست خورده بودند به قصد کسب پیروزی پا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی نهادند تا سودای بُرد هر دو مربی موجب شود هواداران هر دو تیم که از خانه و از جعبه جادویی تلویزیون به تماشای این رقابت نشسته بودند نبرد جذابی را نظاره گر باشند .

پس از اینکه بازی در ۲۰ دقیقه اول آرام دنبال شد، در دقیقه ۲۱ در اولین موقعیت جدی بازی گل‌گهر توانست به گل برسد. پاس در عمق باگناما به امیر شهیم رسید و او توپ را وارد دروازه نفتی ها کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

در ادامه تلاش نفت مسجد سلیمان برای زدن گل مساوی تا انتهای نیمه اول نتیجه‌ای در برنداشت تا دو تیم با برتری یک بر صفر گل‌گهر به رختکن بروند.

نیمه دوم را شاگردان امیر قلعه نویی هجومی آغاز کردند اما در یک موقعیت جدی‌ این تیم نفت بود که با صاحب توپ شدن اسماعیل بابایی در محوطه جریمه می رفت تا به گل برسد اما شوت او را از داخل شش قدم را محسن فروزان دفع کرد تا همچنان دروازه گل‌گهر بسته بماند.

در ادامه تعویض‌های امیر قلعه‌نویی کارساز شد و توانست خیال تیم سیرجانی را از رسیدن به پیروزی راحت کند. علی اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی، محمد خدابنده‌لو و کی‌روش استنلی چهار تعویضی طلایی گل‌گهر بودند که توانستند این تیم را به ۴ گل دیگر برسانند.

در دقیقه ۶۷ پاس عقی مرتضی تبریزی را عاشوری با یک ضربه سر ضرب، تبدیل به گل دوم تیم سیرجانی‌ها کرد.

در ادامه هم خدابنده‌لو دیگر تعویض طلایی قلعه‌نویی در دقایق ۷۴ و ۷۷ دو بار دروازه نفت را باز کرد تا گل‌گهر ۴ بر صفر جلو بیفتد.

در وقت‌های تلف شده هم کی‌روش استنلی با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل‌گهر را به گل رساند تا این تیم در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

مسجد سلیمانی‌ها هم دومین باخت متوالی‌ سنگین‌شان را کسب کردند تا مهاجری و شاگردانش در حال تجربه روزهای سختی باشند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان :

جلالی‌راد، میلاد باقری، علی عبدالله‌زاده، عقیل کعبی، حسین شنانی، علیرضا دغاغله، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، سامان نریمان‌جهان، پیمان میری و پیمان رنجبری

ترکیب گل‌گهر سیرجان
محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، وسلی گومز، امیر شهیم رضا شکاری و اریک باگنا

تیم نفت با این شکست با ۸ امتیاز و تفاضل گل ۹- در رده سیزدهم جدول قرار گرفت . تیم گل گهر هم با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس، صدر نشین جدول رقابت های لیگ برتر در پایان هفته هشتم شد .

برگرفته از : ایرنا 

 

جدول هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=11005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.