3

در جلسه بررسی راهکارهای حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان چه گذشت؟

  • کد خبر : 11225
  • 19 مهر 1401 - 17:06
در جلسه بررسی راهکارهای حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان چه گذشت؟
نشست بررسی راهکارهای حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای ادامه حضور در لیگ بیست و دوم برگزار شد.

این نشست امروز ۱۸ مهرماه با حضور نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شد. در این نشست رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نیز حضور داشت.

به گزارش ایسنا، صفرعلی رئیسی نماینده تام‌الاختیار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن حمایت این شرکت از تیم نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: برای رضایتمندی هواداران و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی از تمام ظرفیت‌های موجود و راهکارهای قانونی برای حمایت از تیم نفت استفاده خواهیم کرد و همه مسئولان ذیربط کشور نیز ملزم به همکاری با باشگاه نفت در چارچوب مقررات هستند.

همچنین محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان در این نشست گفت: باید از تمام ابزارهای قانونی برای حمایت از تیم نفت استفاده شود و در این راستا از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انتظار حمایت داریم.

به گزارش ایسنا، نفت مسجدسلیمان در دو هفته اخیر لیگ بیست و دوم برابر تیم‌های نساجی و گل گهر متحمل دو شکست سنگین شد و در این دو بازی ۹ گل دریافت کرد و موفق به زدن گل نشد. این در حالی است که نفت در شش هفته ابتدایی لیگ بازی‌ها خوبی به نمایش گذاشته بود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=11225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.