3

یزدی: اگر شکست ها تداوم داشته باشد، مهاجری می‌رود/ لیدرهای نفت مسجدسلیمان را متقاعد کردیم!

  • کد خبر : 11249
  • 19 مهر 1401 - 21:41
یزدی: اگر شکست ها تداوم داشته باشد، مهاجری می‌رود/ لیدرهای نفت مسجدسلیمان را متقاعد کردیم!
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به نتایج اخیر این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش رکنا، در هفته‌های اخیر تیم نفت مسجدسلیمان با شکست‌های سنگین به ترتیب مقابل تیم‌های نساجی و گل‌گهر چهره تازه‌ای از خود به نمایش گذاشت. این تیم که فصل را خوب شروع کرده و نسبت به فصول قبل از نظم تیمی و مدیریتی بهتری برخوردار بود در ابتدا تیمی شگفتی ساز نشان داد و عملکرد قابل توجهی داشت. در این دو هفته و پس از پایان تعطیلات اما شاهد افت چشمگیر و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بودیم. همین باعث شد مسئولان باشگاه که از شکست‌های پر گل با ۴ و ۵ گل شگفت زده و متعجب شده بودند برای بررسی شرایط موجود تشکیل جلسه دهند.

در این جلسات که یکی از آن‌ها با حضور مهاجری برگزار شد مقرر شد بار دیگر به این مربی فرصت دهند تا با تغییر در تفکرات و روحیات بازیکنان شرایط را به حالت قبل برگردانده و ارتقا دهد. در این جلسه علل این شکست‌ها بررسی و مشخص شد اغلب گل‌های خورده روی اشتباهات فردی بوده است. با این حال تکرار و تعدد اشتباهات فردی از جمله مسائل مورد انتقاد در این جلسه بود چرا که نشان از عدم تمرکز بازیکنان می‌داد و این وضعیت مربی را متوجه شرایط تیم می‌کرد.

هدایت یزدی مدیرعامل این باشگاه با اشاره به این که اولتیماتومی به مهاجری نداده و جلسات فنی برای بررسی علل این ناکامی‌ها ادامه دارد به رکنا گفت: این نتایج قابل توجیه نیست با این حال با بررسی فیلم دو بازی اخیر باید اعتراف کنم عملکرد فنی تیم خوب بوده و اغلب اشتباهات فردی باعث گل‌های متعدد تیم ما شد! در نتیجه این جلسه جریمه ۱۰ درصدی برای اعضای تیم در نظر گرفته شد تا باشگاه به نوعی اعتراض خود را از نتایج اخیر به کادر فنی  بازیکنان نشان دهد. هر چند در صورتی که در ادامه مسابقات نفتی‌ها بتوانند از شرایط موجود فاصله گرفته و نتایج را به نفع خود تغییر دهند امکان بخشش این جریمه وجود دارد.

وی که اعتقاد دارد قبل از تعطیلات لیگ برتر وضعیت تیم نفت بهتر بود اظهار داشت: باید بپذیریم که تیم نفت یکی از خوب‌های لیگ جاری است و این را در ۶ هفته ابتدایی لیگ نشان دادیم. از این رو نمی‌توانیم بگوییم ایراد فنی داریم. شاید بازیکنان به دلیل این نتایج کمی مغرور شدند و به همین دلیل با اشتباهات فردی چنی شرایطی به وجود آمد با این حال بررسی می‌کنیم تا علت ضعف‌های تیممان را بشناسیم. این جلسات در حالی برگزار شد که برخی لیدرهای این باشگاه نسبت به ادامه فعالیت مهاجری در تیم نفت مسجدسلیمان معترض بوده و او را مسئول شکست‌های فاجعه بار این تیم می‌دانستند. از این رو خواهان اخراج وی و جایگزینی مربی دیگری شدند. با این حال در جلسه دیگری که با حضور هواداران، مهاجری و یزدی برگزار شد هواداران و لیدرهای باشگاه متقاعد شدند چند هفته دیگر از تیم حمایت کنند و شرایط را با کمک هم تغییر دهند. از این رو مهاجری متوجه شد در صورتی که نتواند شرایط را تغییر داده و از شکست‌های پر گل تیمش جلوگیری کند باید از این تیم جدا شود.

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه نفت متذکر شد قصد برکناری مهاجری را ندارد و تاکید کرد: این تیم و این مربی در هفته‌های ابتدایی لیگ توانایی خود را به ما ثابت کردند. ما این ۲ شکست را به حساب ضعف و ناتوانی تیممان نمی‌گذاریم. از این رو بحث برکناری مهاجری مطرح نیست و معتقدم به زودی مشکل تیم ما حل می‌شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=11249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.