تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2

باشگاه داران خوزستانی ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند

  • کد خبر : 13093
  • 20 آذر 1401 - 21:27
باشگاه داران خوزستانی ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به باشگاه داران خوزستانی تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا ، حمید بنی تمیم  در نشست بررسی، رفع موانع و مشکلات باشگاه های اهواز که در محل هتل تختی برگزار شد بیان کرد: باشگاه داران به عنوان سرمایه گذاران در امر ورزش، نقش موثری در سلامت مردم دارند لذا رسیدگی به مشکلات آنها برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: در استان خوزستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ باشگاه داریم همچنین در اهواز ۲۷۰ باشگاه ورزشی مجوزدار خصوصی در حال فعالیت هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، این اقدام قابل تقدیر و بسیار ارزشمند است.

مهمترین خواسته باشگاه داران، افزایش شهریه باشگاه است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از خواسته های باشگاه داران، افزایش شهریه باشگاه ها است که تلاش می کنیم در ۱۰ روز آینده با برگزاری جلسات مختلف نسبت به رفع این دغدغه اقدام کنیم.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به باشگاه داران بیان کرد: با توجه به سود بالای تسهیلات، باشگاه داران تمایل چندانی به دریافت آن نداشتند به گونه ای که تا این لحظه کمتر از ۱۵ میلیارد ریال وام به باشگاه داران پرداخت شده است.

بنی تمیم گفت: خوشبختانه با کمک سازمان برنامه و بودجه، در سال ۱۴۰۰ تسهیلاتی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال با سود چهار درصد برای باشگاه داران در نظر گرفته شد.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز گفت: ضرورت تشکیل این گونه جلسات بسیار مهم بوده و باعث می شود تا نقطه نظرات و درد دل باشگاه داران را بشنویم و به آنها کمک کنیم.

سیاوش محمودی افزود: هم اکنون عوارضی با عنوان “پذیره” و “کسب و پیشه” از باشگاه ها اخذ می شود اما با لایحه ای که در حال تنظیم است این عوارض حذف و هزینه کمتری برای باشگاه‌ها در نظر گرفته می شود.

وی گفت: توجه به ورزش و حمایت از باشگاه های ورزشی از اولویت های شورای شهر اهواز است.

سیدعلی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: حدود ۲۷۰ باشگاه ثبت شده در اهواز داریم که دارای مجوز هستند همچنین ۶۴ باشگاه دیگر تا پایان امسال مجوزدار می شوند.

 

۱۰۹ باشگاه ورزشی در اهواز برای پلمب معرفی شدند

وی افزود: ۳۱۰ بازرسی از باشگاه های ورزشی اهواز انجام دادیم که در این بازرسی ها ۱۰۹ باشگاه برای پلمب معرفی شدند. به ۱۳۹ باشگاه اخطار دادیم که تنها ۲۰ باشگاه برای اخذ مجوز اقدام کردند.

وی گفت: در چند سال اخیر باشگاه داران به لحاظ شهریه بسیار متضرر شده اند هر چند تسهیلاتی در دوران کرونا برای آنها در نظر گرفته شد اما ناچیز بود.

وی افزود: انتظار داریم که توقع باشگاه داران نیز به جا باشد و بابت تعطیلی باشگاه خود به دلایل مختلف از ما درخواست نامتعارف نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.