2
ادامه حواشی در تیم نفت مسجدسلیمان؛

«نریمان جهان» قرارداد خود را با باشگاه مسجدسلیمان فسخ کرد؛ باشگاه تهدید به شکایت کرد

  • کد خبر : 14078
  • 17 دی 1401 - 20:48
«نریمان جهان» قرارداد خود را با باشگاه مسجدسلیمان فسخ کرد؛ باشگاه تهدید به شکایت کرد
بعد از باخت های سریالی و پی در پی تیم نفت مسجدسلیمان که بروز حاشیه های متعددی را از برکناری مدیرعامل و سرمربی تا کنار گذاشتن جند بازیکن و ادعای تبانی را به دنبال داشته از تیم نفت خبر می رسد که «سامان نریمان جهان» بازیکن عضو این تیم اقدام به فسخ قرارداد خود با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان کرده و این باشگاه نیز وی را تهدید به شکایت کرده است.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری مهر، باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از اینکه در رسانه‌ها اعلام شد که سامان نریمان جهان، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «امروز در رسانه‌ها خبری منتشر شد که سامان نریمان جهان قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه نفت مسجدسلیمان فسخ کرده است؛ این باشگاه لازم می‌داند توضیحاتی در خصوص این رفتار غیرحرفه‌ای عنوان کند».

در این بیانیه اظهار شده است: «سامان نریمان جهان در ابتدای فصل بیست و دوم فوتبال، با قراردادی یک ساله به نفت مسجدسلیمان پیوست و باشگاه هیچ گونه توافقی مبنی بر جدایی با ایشان نداشته و باشگاه نیز تاکنون نسبت به انجام تعهدات خود نسبت به این بازیکن عمل کرده است».

در این بیانیه تاکید شده است: «نریمان جهان در صورتی می‌توانست قرارداد خود را با باشگاه نفت مسجدسلیمان فسخ کند که پای میز مذاکره با مدیران باشگاه می‌نشست و در صورت جلب رضایت مدیران باشگاه قرارداد خود را فسخ می کرد».

در این بیانیه آمده است: «با توجه به این رفتار غیرحرفه ای نریمان جهان، باشگاه نفت مسجدسلیمان این حق را بر خود می‌داند که از این بازیکن و باشگاه بعدی وی، به مراجع ذیصلاح در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کند».

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.