تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

انتقاد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ۲ باشگاه نفتی حاضر در لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 14281
  • 25 دی 1401 - 21:34
انتقاد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ۲ باشگاه نفتی حاضر در لیگ برتر فوتبال
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با انتقاد از وضعیت ۲ تیم نفتی خوزستان در لیگ‌ برتر گفت: این ۲ باشگاه در تصمیم‌گیری‌های خود باید از پیشکسوتان و افراد متخصص استفاده کنند.

به گزارش حاشیه خبر،حمید بنی‌تمیم امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیات تکواندو خوزستان  بیان کرد: به شدت نسبت به عملکرد هیات مدیره این ۲ باشگاه نقد دارم و به نظرم تصمیمات آنها در شان فوتبال استان و کشور نیست.

وی افزود: متاسفانه باشگاه نفت آبادان با بازیکنی قرارداد می‌بندد در حالی که نسبت به نوع قرارداد بی‌اطلاع بوده و از این بابت چندین میلیارد به باشگاه ضرر وارد می‌شود که اتفاق خوبی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مسوولان این باشگاه، سرمربی تیم استقلال ملاثانی را که موفق عمل کرده برای ۲ تا سه بازی جایگزین سرمربی سابق خود کردند و اکنون خبر می رسد که دیگر نمی خواهند با او کار کنند.

وی ادامه داد: با این کار علاوه بر اینکه باعث ازهم پاشیده شدن تیم استقلال ملاثانی شدند، فوتبال مسجدسلیمان هم آسیب می بیند.

بنی تمیم با بیان اینکه مسوولان این ۲ باشگاه در عمل نشان می‌دهند که تصمیماتشان تخصصی نیست گفت: حرف‌های من از روی دلسوزی است و امیدوارم این ۲ باشگاه جسارت من را ببخشند. مردم خوزستان از من توقع دارند که به مشکلات این ۲ باشگاه رسیدگی کنم تا به ورزش استان و فوتبال آسیب وارد نشود.

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.