تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

از رابطه لیگ برتر فوتبال با «پتو» تا پیگیری «تعرض» به فوتبالیست‌های نوجوان!

  • کد خبر : 14422
  • 01 بهمن 1401 - 21:44
از رابطه لیگ برتر فوتبال با «پتو» تا پیگیری «تعرض» به فوتبالیست‌های نوجوان!
ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود؛ از ماجرای لو رفتن فایل صوتی مصاحبه سفارشی رییس فدراسیون فوتبال تا شرایط حضور تماشاگران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، باشگاه یوونتوس که اخیرا با پیروزی‌های ارزشمندی که به دست آورد خود را به صدر جدول رده‌بندی نزدیک کرد با یک بحران واقعی مواجه شد. دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس را تایید کرد تا تیم وارد بحران واقعی شود. این کسر امتیاز به خاطر تخلفات مالی و حسابرسی در یوونتوس صورت گرفته است.

باشگاه یوونتوس به این موضوع واکنش نشان داد. در بیانیه رسمی این باشگاه بزرگ و پر طرفدار ایتالیایی آمده است: باشگاه منتظر انتشار دلایل این محرومیت است. قبل از هر چیز و در گام نخست خواستار تجدید نظر درباره این حکم هستیم. پیش از این هم دادگاه استیناف شکایت دادستان کل را رد کرده بود و باشگاه یوونتوس و اشخاص مورد اتهام در این قضیه تبرئه شدند. ما اعتراض خود را به این حکم اعلام می‌کنیم و اعلام رای نهایی در دادگاه ملی هستیم.

وزارت ورزش بی‌خیال دوچرخه‌سواری شده است؟

فدراسیون دوچرخه‌سواری ۱۶ ماه است که با سرپرست اداره می شود و قرار است مجمع انتخاباتی آن ۳۰ بهمن برگزار شود. با توجه به اینکه هنوز وزارت ورزش و جوانان اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را اعلام نکرده است، این نگرانی در بین اهالی دوچرخه‌سواری وجود دارد که مبادا انتخابات در تاریخ مقرر برگزار نشود. در مجموع اینکه وزارت ورزش هنوز تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام نکرده و این مسئله باعث نگرانی اهالی این رشته شده است.

حتما بازی‌های لیگ را زیر “پتو” ببینید!

نبوغ یک مربی فوتبال در شرایط سخت مشخص می‌شود؛ زمانی که بازی گره خورده و حتی ستاره‌ها هم کاری از دست‌شان برنمی‌آید. این جا زمانی است که همه نگاه‌ها به کنار زمین معطوف می‌شود و چشم امید همه به تصمیمات مربی است. یکی از پیامدهای آمار ضعیف گلزنی در لیگ برتر فوتبال ایران، کاهش بازی‌های جذاب در این رقابت‌هاست به طوری که تیم‌ها برای کسب امتیاز فقط نیازمند یک گل هستند چرا که به احتمال زیاد همان تک گل باعث برنده شدن‌شان می‌شود.

ماجرای لو رفتن فایل صوتی مصاحبه سفارشی تاج چیست؟

مهدی تاج در سفر خود به مشهد با حواشی مختلف به علت اختلاف میان رئیس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان این استان رو به رو شد و در نهایت با انتشار فایل صوتی یک مصاحبه که به نظر می‌رسد او سوالاتش را به خبرنگار دیکته کرده، حاشیه‌ها به اوج خود رسید اما واقعیت ماجرا چیست؟

مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سفر پرحاشیه خود به مشهد و حضور در جلسه مجمع عمومی سالانه این استان، با ماجرای جدیدی روبرو شدند. به نظر می‌رسد که رئیس فدراسیون فوتبال به جای پاسخگویی به سوالات اهالی رسانه، پشت درهای بسته در حال دیکته کردن سوالات سفارشی خود به یک خبرنگار است تا او عینا سوالات مدنظر تاج و اصولی را بپرسد.

دستور وزیر ورزش برای پیگیری ادعای تخلف در یک مدرسه فوتبال مشهد

روز گذشته (جمعه)، خبری مبنی بر تجمع تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال مقابل ساختمان هیات فوتبال استان خراسان رضوی به علت تعرض به فوتبالیست‌های نوجوان منتشر شد. وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.

زیدان پیشنهاد قطر و امارات را رد کرد

زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی می‌خواهد در یوونتوس کار کند و به همین خاطر پیشنهاد حضور در تیم های دیگر را رد کرده است. پیش از این بحث حضور زیدان در تیم ملی فرانسه بود ولی دیدیه دشان قرارداد خود را با تیم فوتبال فرانسه تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد و به این ترتیب در جام جهانی بعدی که در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، با تیم ملی فرانسه حضور خواهد داشت و بحث حضور زیدان در تیم ملی فرانسه نیز به پایان رسید. زیدان پیشنهادهایی از تیم‌های ملی فوتبال پرتغال، برزیل، آمریکا، قطر و امارات داشته که همه این پیشنهادها را رد کرده است.

روایت برانکو از تراژدی تلخ بصره

فینال رقابت‌های کشورهای عربی با فاجعه‌ای همراه بود که ساعاتی قبل از شروع مسابقه رقم خورد. در نتیجه ازدحام هواداران پرتعداد عراقی در مقابل ورزشگاه، چندین تماشاگر کشته و ده‌ها نفر مجروح شدند. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات که تیم ملی عمان در فینال این مسابقات حاضر شده بود، تا یک قدمی اولین قهرمانی خود در این رقابت‌ها پیش رفت اما در شرایط دراماتیک و جو ورزشگاه بصره در جنوب عراق، عمان در فینال با نتیجه ۲ بر ۳ از عراق شکست خورد.

شرایط حضور تماشاگران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به دستور رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر مهیا کردن شرایط حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر و تشکیل ستادی به ریاست منصور قنبرزاده نایب رییس دوم و رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، نخستین جلسه این ستاد امروز در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.