4

در نخستین نشست مطبوعاتی سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان پیش از رقابت حساس فردا چه گذشت؟

  • کد خبر : 14511
  • 06 بهمن 1401 - 18:53
در نخستین نشست مطبوعاتی سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان پیش از رقابت حساس فردا چه گذشت؟
رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل تیم هوادار در نشست خبری اظهار کرد: امیدوارم بتوانم به تیم پرطرفدار، خوب و ریشه‌دار نفت‌مسجدسلیمان کمک کنم. تمام توان من و مجموعه همراه به کار گرفته می‌شود تا شرایط را تغییر دهیم و مطمئنم که این اتفاق با کمک همه مسئولان رقم می‌خورد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: تیم شرایط خوبی ندارد و از ۱۶ بازی گذشته، ۹ امتیاز گرفته است و این کار ما را سخت می‌کند اما به آینده امیدواریم. همچنین ۴، ۵ بازیکن به تیم ما اضافه شده‌اند و تلاش می‌کنیم شرایط را تغییر دهیم. به عقب برنمی‌گردیم و جدول را نگاه نمی‌کنیم ولی تا لحظه آخر تمام توانمان را به کار می‌گیریم که بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فوتبالیست‌های خوب و بااستعدادی داریم و البته در چند روز گذشته خیلی نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم ولی تلاش کردیم که از نظر روحی و روانی شرایط را تغییر دهیم.

وی در ارزیابی از تیم هوادار گفت: هوادار تیمی است که خود من آن را تشکیل دادم و می‌دانم چه تیم سرسختی است و فردا چه بازی سختی داریم. فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که شاید اشتباهی من آن تیم را “کوچ” کنم زیرا تمام آن مجموعه و بازیکنان آن مثل خانواده من هستند.

وی عنوان کرد: تمام توانم را به کار می‌گیرم تا نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت کند و به هواداران قول می‌دهم تمام توانمان را بگذاریم تا بازی خوبی ارائه دهیم. خدا را شکر فردا حضور هواداران را در ورزشگاه داریم و همین باعث می‌شود روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر شود و امیدوارم بتوانیم بعد از بازی هواداران را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

عنایتی درباره غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: دغاغله محروم است و او را نداریم و البته تغییراتی در تیم خواهیم داشت. از بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند و نیز کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم. امیدوارم نفت مسجدسلیمان در ادامه مسیر رو به جلویی داشته باشد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده بازیکنان ورودی و خروجی تیم مشخص خواهند شد تا مسیر سخت را ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.