4

جنگ بقا در مسجدسلیمان/ نفتی های خوزستان در لبه پرتگاه

  • کد خبر : 14736
  • 24 بهمن 1401 - 20:53
جنگ بقا در مسجدسلیمان/ نفتی های خوزستان در لبه پرتگاه
تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقا در لیگ برتر، سه شنبه با هم پیکار می‌کنند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در حالی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم نفتی خوزستانی نگاه ویژه‌ای برای برد و افزایش شانس بقا در لیگ برتر دارند.

در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در حالی سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه در مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم خوزستانی برای ماندن در لیگ برتر سه امتیاز این دیدار را بیشتر از گذشته نیاز دارند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته برابر سرخابی‌های پایتخت یکسان بود.

تیم صنعت‌نفت در بازی گذشته برابر میهمان خود پرسپولیس تهران تن به شکست خانگی ۲ بر یک داد و در آن سوی میدان نیز تیم نفت مسجدسلیمان برابر میزبانش خود استقلال تهران تن به شکست خارج از خانه داد.

۲ تیم خوزستانی در کنار تیم‌های مس کرمان، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران از تیم‌های پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کنند و این دیدار حکم بازی ۶ امتیازی را دارد، زیرا تیم پیروز تا حدودی امیدوار به بقا در لیگ خواهد شد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در برابر نفت آبادان یک بازیکن غایب دارد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم نفت آبادان می‌رود.

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز دوشنبه ۲۴ بهمن از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل نفت آبادان صف آرایی می‌کند.

ابوذر شجاعی برجوئی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در دیدار با تیم نفت آبادان علی کیانی فر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی با اشاره به محرومیت سروش صالحی پور سرپرست تیم و جایگزینی فرزاد حافظی بیان کرد: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

شجاعی با بیان اینکه سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی ندارند و در شرایط خوبی به سر می‌برند، افزود: دیدار با تیم نفت آبادان با حضور تماشاگر برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش “فروش بلیت” سایت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان به آدرس http://naftmisfc.ir/، بلیت این دیدار را تهیه کنند.

ابوذر شجاعی گفت: همواره قدردان هواداران هستیم و امیدوارم با برد مقابل نفت آبادان، بتوانیم پاسخ حمایت‌ آنها را بدهیم.

تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۱ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. همچنین نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان از ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.