4

استاندار: تیم‌های نفتی خوزستان می‌توانند در لیگ‌ برتر باقی بمانند

  • کد خبر : 15116
  • 09 اسفند 1401 - 22:30
استاندار: تیم‌های نفتی خوزستان می‌توانند در لیگ‌ برتر باقی بمانند
استاندار خوزستان گفت: تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان درصورت تلاش بیشتر می‌توانند در لیگ برتر باقی بمانند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا علی‌اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در جلسه شورای ورزش خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه ها باید به ورزش همگانی اهمیت دهند و اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید زمینه فعالیت در ورزش همگانی را برای عموم مردم فراهم کند.

وی با اظهار امیدواری برای کسب طلای المپیک توسط ورزش خوزستان افزود: کسب یک مدال قهرمانی تاثیر بسیاری در جامعه دارد به همین دلیل ورزشکاران قهرمان ما باید برای جوانان و نوجوان الگو باشند.

استاندار خوزستان به وضعیت تیم‌های نفتی خوزستان در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و وزارت نفت، باید وارد میدان شوند و اجازه ندهند تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان سقوط کنند.

وی با بیان اینکه باید از نظر مسائل انگیزشی و مالی شرایط مناسبی برای این ۲ تیم فراهم شود، افزود: در چنین شرایطی فقط پول کاربرد ندارد بلکه اگر بتوان روی مسائل روحی و روانی کار کرد اتفاق بهتری رقم‌ می‌خورد به همین دلیل بیشتر باشگاه‌های ورزشی دنیا توان خود را روی مسائل انگیزشی و فرهنگی می‌گذارند.

حسینی محراب با بیان اینکه از طریق دولت هم پیگیر حل مشکلات تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هستیم، گفت: مصوبه‌ای هم در این زمینه گرفته شد اما تا عملیاتی شود، زمان می‌برد.

وی افزود: امیدوارم این ۲ تیم تمام توان خود را بگذارند تا در بازی‌های باقی‌مانده حداکثر امتیازات را جذب کرده و در لیگ باقی بمانند.

استاندار خوزستان بیان کرد: یک سوم بازی های لیگ برتر باقی مانده و شرایط به صورتی نیست که ۲ تیم نفتی ناامید شوند از این رو باید با همت بیشتر شرایط را به سود خود تغییر دهند؛ این تیم‌ها در صورت نشان دادن همت و غیرت خوزستانی حتما موفق می‌شوند.

حسینی محراب به فعالیت شهرداری‌ها در امر ورزش اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر باید در کنار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان باشند و به ورزش همگانی نگاه جدی اری داشته باشند.

وی افزود: شرایط برخی از پارک‌های استان برای انجام فعالیت ورزشی خوب نیست که انتظار داریم هر چه سریعتر شرایط لازم ایجاد شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سهم بودجه ورزش در سال آینده باید به طور کامل پرداخت شود، اظهارکرد: برای نخستین بار است که یک وزیر از ما پیشی می گیرد و با ارائه ۲ طرح بسیار خوب ورزشی برای استان به دنبال رفع مشکلات است.

وی افزود: باتوجه به اینکه استخدام قهرمانان در نهادها یک قانون است، باید شرایط ردیف استخدامی در دستگاه ها فراهم شود.

حسینی محراب گفت:: تمام پروژه‎‌هایی که قرار است در استان انجام شود باید با نظارت استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه مجری باشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.