4

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:اگرچه۴ گل خوردیم اما بازی خوبی انجام دادیم

  • کد خبر : 15500
  • 21 اسفند 1401 - 22:12
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:اگرچه۴ گل خوردیم اما بازی خوبی انجام دادیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز امیدواری از ماندن این تیم در لیگ برتر، از معرفی سرمربی این تیم در روزهای آینده سخن گفت.

به‌ گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، تیم نفت مسجد سلیمان با ۴ گل برابر گل گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی گل گهر شکست خورد. فرزاد حافظی، سرمربی موقت نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم خوب گل‌گهر تبریک می‌گویم. اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم و چهار گل را از بازی در بیاوریم. بازی باکیفیت و تاکتیکی از هر دو تیم بود و اگر اشتباهات فردی نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: در دقیقه ۲۵ اگر توپ ما به گل تبدیل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. در مجموع از کل تیمم سوای نتیجه و از لحاظ فنی راضی هستم. در این ۵-۶ هفته ۳-۴ مربی عوض شده و تأثیر منفی روی روند تیم گذاشت. این اواخر هم آقای عنایتی از تیم ما جدا شد و در شرایط خاص تیم را در دست گرفتم و بیشتر از دو روز نتوانستیم تمرین کنیم. سوای گل‌هایی که خوردیم بازی خیلی خوبی بود.

حافظی گفت: تمام وقت نیمه‌دوم دست ما بود. سوای دقیقه ۴۵ که روی اشتباهات فردی گل چهارم را دریافت کردیم. تمام نیمه دوم در اختیار ما بود. همین‌جا به تیم گل گهر و امیر قلعه‌نویی تبریک عرض می‌کنم و ما هم به امید زنده هستیم و ادامه می‌دهیم. ان‌شاءالله از این بحرانی که امسال گریبان‌گیر ما شده بیرون بیابیم و امیدواریم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در خصوص وضعیت سرمربی نفت مسجد سلیمان نیز گفت: من مدیر تیم بودم، در اردوی تهران آقای عنایتی در تمرینات شرکت نکرد و قطع همکاری کرد من گفتم کار روی زمین نماند و این مسئولیت خیلی سنگین را قبول کردم. می‌دانستم شرایط خیلی سختی است و عادی نیست اما بالاخره یک عِرق به مسجدسلیمان داریم و بچه آنجا و بومی هستیم و عنان کار را بدست گرفتم. من خودم اعلام کردم همین یک بازی به‌عنوان سرمربی تیم هستیم و ببینیم برای بازی‌های دیگر مسئولان و مدیریت تیم چه تصمیمی می‌گیرند و من همان کار مدیریتی خود را انجام می‌دهم و ان‌شاءالله سرمربی تیم در روزهای آینده معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.